پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخشش بازیکن گچسارانی در تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر

در مدتی که گذشت تیم فوتبال جوانان شاهین شهرداری بوشهر دوران  پرفروغ را پشت سر گذاشت و توانست توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال پایه را متوجه بازیکنان با استعداد بلخص بازیکن گچسارانی این تیم پوریا دلنوازی نیا  کند. پوریا دلنوازی نیا به عنوان مهاجم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر و در رده ی جوانان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

کرونا :

درخشش بازیکن گچسارانی در تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر

در مدتی که گذشت تیم فوتبال جوانان شاهین شهرداری بوشهر دوران  پرفروغ را پشت سر گذاشت و توانست توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال پایه را متوجه بازیکنان با استعداد بلخص بازیکن گچسارانی این تیم پوریا دلنوازی نیا  کند.

پوریا دلنوازی نیا به عنوان مهاجم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر و در رده ی جوانان بازی می کند و در هفته گذشته با گرفتن پنالتی که موجب برنده شدن این شاهین بوشهر مقابل تراکتورسازی تبریز شد و همچنین با زدن گل مقابل مس کرمان تیمش را در مسیر صعود قرار داده است.

درخشش بازیکن گچسارانی در تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر 4

پوریا دلنوازی نیا بازیکنی هست که در چند سال اخیر وظیفه اصلی خود یعنی ارائه یک بازی خوب در دیدارهای تیم فوتبال جوانان بوشهر را به بهترین شکل انجام داد و پاداش این زحمات ستاره شدن آن در این چند سال گذشته بوده است.

بدون شک مدیریت ورزش نفت و گاز گچساران مهمترین اولویت خود را پرورش استعداد های فوتبالی رده های پایه برای معرفی به تیم های بزرگسالان فوتبال کشور قرار داده بود و با وجود پوریا دلنوازی نیا به این هدف رسیده است.

درخشش بازیکن گچسارانی در تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر 5

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi