شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار

سید عبدالمناف محسنی – بعد از تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ ، در کنار تحلیل های سیاسی، اما و اگرهای زیادی در محافل خبری داخل و خارج مطرح گردید.. عده ای در داخل بر آن شدند که علت دشمنی آمریکا و تحریم های یک جانبه و ظالمانه ی آمریکا را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38611
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

کرونا :

۱۳  آبان  نماد  مبارزه با استکبار

سید عبدالمناف محسنی – بعد از تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ ، در کنار تحلیل های سیاسی، اما و اگرهای زیادی در محافل خبری داخل و خارج مطرح گردید..

عده ای در داخل بر آن شدند که علت دشمنی آمریکا و تحریم های یک جانبه و ظالمانه ی آمریکا را به تعطیلی سفارت آمریکا در تهران ربط دهند.

حافظه ی تاریخی یک ملت فراموش نشدنی است ، هرچند عده ای با توجه به علایق و سلایق سیاسی و یا سوار بر موج ” گفتمان حاکم بر دولت و جامعه ” بخواهند با واژه ها بازی کنند و واقعیت را کتمان کنند.

نگاهی گذرا به سیاست دولتمردان آمریکایی در این چهل سال از عمر انقلاب خود بهترین شاهد و گواه دشمنی امریکا با دولت و ملت ایران است.

طراحی کودتای ۲۸ مرداد و به تاریخ سپردن دولت ملی دکتر مصدق توسط سازمان ” سیا ” و دولت آمریکا – معذرت خواهی دیرهنگام “مادین آلبرایت ” وزیر خارجه ی وقت آمریکا شاهدی بر این دخالت و طراحی کودتاست.-

حمایت از رژیم پهلوی، حتی در اوج انقلاب و فوران تظاهرات و مخالفت های مردمی ، جزیره ی ثبات خواندن ایران آن روز نوعی دهن کجی به مردم و انقلابیون بود و روحیه دادن به عوامل رژیم.

کشتار مردم و انقلابیون ، شکنجه ی زندانیان سیاسی و دریغ از یک نهیب و فشار از طرف مدعیان دروغین حقوق بشر.

پناه دادن به شاه معدوم بعد از پیروزی انقلاب و جبهه گیری در مقابل درخت نوپای انقلاب اسلامی.

تحریم اقتصادی دولت ایران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب.

زلزله زیارتعلی در هرمزگان را لرزاند
دنبال کنید

تحریک ، تشویق و انواع حمایت مالی ، تسلیحاتی، لجستیکی و تبلیغاتی از صدام در حمله به ایران و در کنار صدام بودن و ماندن امریکایی ها در طول ۸ سال جنگ نابرابر و تحمیلی.

عدم محکومیت رژیم بعث در مجامع بین المللی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و استفاده از تسلیحات شیمیایی.

حمله به هواپیمای مسافربری ایران برخلاف قوانین بین المللی و عدم معذرت خواهی از ایران ، تشویق و ارتقاء درجه ی فرمانده ناو حمله کننده به هواپیمای مسافربری ایران.

تصویب تحریم های فلج کننده – به قول خودشان – در مجلس سنا و کنگره با اکثریت آراء علیه مردم و دولت ایران‌.

حمایت از سازمان موساد در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایران.

حمایت از سازمان منافقین که دستشان به خون هزاران مرد و زن ، کودک و جوان بیگناه ایرانی آلوده است.

ایجاد ایران هراسی در منطقه خاورمیانه و جهان.

عدم پایبندی به قوانین بین المللی و شورای امنیت در سند ” برجام ” که حاصل مذاکرات طولانی پنج قدرت برتر جهان با ایران می باشد.

استفاده از ادبیات سخیف، رکیک و دون شان دولتمردان آمریکایی نسبت به ملتی که قدمتی هزاران ساله دارد.- بوش ایران را محور شرارت خواند ، تروریستی خواندن آن از طرف ترامپ و جعل نمودن تاریخ بخاطر مشتی دلار سعودی و خلیج نامیدن ” خلیج همیشه فارس “.

راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه و درگیر نمودن دولت ایران در این جنگ ها.

ایجاد و تشکیل ” داعش ” و رساندن آن به کمک شیوخ مرتجع منطقه به مرزهای ایران اسلامی و حتی تهدید به کشاندن جنگ به درون مرزهای ایران از طرف وزیر خارجه ی سعودی که به نیابت از آمریکا سخن گفت.

ما و ایرانی ها بیش از سی سال پیش در فضای بین الملی در یک سطح بودیم
دنبال کنید

فشار به ایران به دلیل داشتن ” دانش موشکی ” ، حضور در منطقه ، عدم رعایت حقوق بشر – در زمان رژیم شاه حقوق بشر محلی از اعراب نداشت – و اعدام قاچاقچیان مواد مخدر.

مثال های فوق خلاصه ای ناچیز از دشمنی استکبار جهانی با دولت و ملت ایران است، دولت و ملتی که نمی خواهند سرسپرده ی غرب باشند.

با وجود این همه سابقه ی دشمنی از طرف امریکایی ها ، حالا ما باید کلی فکر و ذهن و انرژی خودمان را صرف این نکته ی جالب و بهتر بگویم این تراژدی غمگین کنیم؛ که عده ای از دوستان دخلی را توجیه کنیم – که متاسفانه توجیه هم نمی شوند – چرا ما شعار ” مرگ بر آمریکا ” سر می دهیم؟؟؟

کاش این عزیزان استراتژی خودشان را در مواجهه با دشمنی آمریکا درقبال ملت ایران ارائه می دادند، تا ملت و دولتمردان ما ، همانند هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه آمریکا که در دشمنی و تحریم ملت ایران یک صدا هستند ، فارغ از اصلاح طلب یا اصول گرا موضع درست و یکسانی بگیرد‌.

البته اگر استراتژی آن‌ها مخالفت زیر لحاف و خالی کردن سنگر به سنگر خاکریز های جلوی استکبار جهانی نباشد‌.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ماهرویان یکشنبه , 14 آبان 1396 - 20:13

سفارت رو اشغال کردن؛
منزوی شدیم، معروف شدن،
جنگ شد، وزیر شدن
تحریم شدیم، پولدار شدن
بایکوت شدیم، سیتیزن آمریکا شدن.

چه خوب که پشیمون نیستن!

محمدی دوشنبه , 15 آبان 1396 - 14:05

واقعیت همینه دکنر جان

logo-samandehi