جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم/نباید از کوچکترین فرصت راحت بگذریم

امام جمعه موقت سرفاریاب: امام جمعه موقت سرفاریاب گفت:برخی افراد عمل و زمانشان در فضای مجازی که بسیاری از اطلاعاتی آن واقعی نیست تلف می‌شود که ما باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام ایمان سعادت امام جمعه موقت سرفاریاب در نماز جمعه این هفته شهر 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38586
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

کرونا :

باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم/نباید از کوچکترین فرصت راحت بگذریم
امام جمعه موقت سرفاریاب:
امام جمعه موقت سرفاریاب گفت:برخی افراد عمل و زمانشان در فضای مجازی که بسیاری از اطلاعاتی آن واقعی نیست تلف می‌شود که ما باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.
باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم/نباید از کوچکترین فرصت راحت بگذریم 3

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام ایمان سعادت امام جمعه موقت سرفاریاب در نماز جمعه این هفته شهر  سرفاریاب بیان کرد :انسان پرهیزگار سه نشانه دارد که شامل کوتاهی آرزو، بهره گرفتن از فرصتها و اخلاص در عمل می باشد.

 

وی افزود:اخلاص در عمل یعنی همه کارها را برای خدا انجام دادن و کوتاهی آرزو نیز به معنای خارج شدن از آرزو های نابجای انسان است.

 

حجت الاسلام سعادت عنوان کرد: اگر انسان از وقت خود درست استفاده نکند، باید در عاقل بودن خود نیز شک کند.

 

امام جمعه موقت سرفاریاب در بخش دیگری از سخنانش گفت:برخی افراد عمل و زمانشان در فضای مجازی که بسیاری از اطلاعاتی آن واقعی نیست تلف می‌شود که ما باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

 

وی افزود:وقت و زمان به اندازه‌ای مهم است که خداوند تبارک و تعالی در آیات متعددی به این مورد اشاره کرده است و در روز قیامت نیز یکی از سوال هایی که از ما پرسیده می شوند چگونگی گذران همین مورد یعنی زمان و وقت است.

 

حجت الاسلام سعادت با بیان اینکه سخت ترین عنصر ها فوت فرصتها است، اظهار کرد:زمانی می آید از افرادی که وقت و فرصت ها را بهتر استفاده کرده اند ناراحت میشویم و غصه میخوریم چرا که باید از کوچکترین فرصت ها استفاده کرد.

برخورداری شهروندان چرامی از سه نعمت مهم و ارزشمند اما گمنام!/آقای وزیر قول اجرایی فسفات چرام را دهید تا شب را راحت بخوابم
دنبال کنید

امام جمعه موقت سرفاریاب
سرفاریاب

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi