شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران

سلحشوری در دیدار با رئیس گروه دوستی مونته نگرو: تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38583
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

کرونا :

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران
سلحشوری در دیدار با رئیس گروه دوستی مونته نگرو:

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو موثر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پروانه سلحشوری که در راس اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته با گنتسی نیمانبگو همتای مونته نگرویی خود در مجلس این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحشوری در این دیدار با یادآوری اشتراکات فرهنگی و تاریخی میان دو کشور، از رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو دعوت نمود تا سفری به ایران داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالای مونته نگرو در زمینه گردشگری، تصریح کرد: لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور می تواند تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو داشته باشد.

وی آمادگی گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته نگرو را برای همکاری با نمایندگان مجلس این کشور اعلام کرد و گفت:گروه های دوستی دو کشور می تواند تسهیل کننده روابط دو کشور به نفع دو ملت باشند.

نیمانبگو: تاثیر فرهنگ غنی ایران در توسعه همکاری فرهنگی و آموزشی دو کشور

گنتسی نیمانبگو در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار گروه های دوستی پارلمانی دو کشور، گفت: خوشحالیم بعد از یک وقفه نسبتا طولانی در مناسبات پارلمانی فیمابین، پذیرای گروه دوستی پارلمانی ایران و مونته نگرو در کشورمان هستیم.

In direct challenge to Trump, Iran's president says it could restart its nuclear program 'within hours'
دنبال کنید

وی ابراز امیدواری کرد که این سفر مقدمه ای برای دیدارهای بیشتر مقامات پارلمانی و دولتی دو کشور باشد.

رئیس گروه دوستی مونته نگرو از علاقه مردم و دولت مونته نگرو نسبت به تمدن و فرهنگ ایران سخن گفت و تاکید کرد: ایران کشوری بزرگ با فرهنگ و تمدنی غنی است و این می تواند کمک زیادی به توسعه هر چه بیشتر همکاری فرهنگی و آموزشی دو کشور نماید.

در ادامه این دیدار سوالاتی میان اعضای گروه دوستی در خصوص نحوه قانونگذاری، ساختار پارلمان ها و نحوه شرکت و حضور گروه های دوستی رد و بدل شد.

بنا بر این گزارش؛ اقبال محمدیان و محمدرضا بادامچی و سکینه الماسی در این دیدار پروانه سلحشوری را همراهی می کنند./

پایان پیام

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷

پروانه سلحشوری

تاکید بر تاثیر لغو ویزا در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران رئیس گروه دوستی ایران و مونته نگرو، لغو ویزا و برقراری خط پرواز مستقیم میان دو کشور را در ارتقاء سطح مناسبات فرهنگی و افزایش بازدید گردشگران ایرانی از مونته نگرو موثر دانست. http://media.icana.ir/Image/2016/11/201611101146461631_Thum.jpg£پروانه سلحشوری£ تاکید,بر,تاثیر,لغو,ویزا,در,ارتقاء,سطح,مناسبات,فرهنگی,و,افزایش,بازدید,گردشگران Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi