پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان

سلحشوری در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان: لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان بر همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک دو کشور تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38552
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

کرونا :

لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان
سلحشوری در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان:

لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان بر همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک دو کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پروانه سلحشوری و هیات همراه در آخرین ملاقات خود در سفر به صربستان، با آقای “اوبرادوویچ” رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحوری به نقش زنان در مجالس دو کشور و همچنین نقش بانوان در مدیریت های کلان کشورها اشاره و سفرهای مقامات عالیرتبه دو کشور و پیشینه روابط سیاسی و پارلمانی ایران و صربستان را یادآور شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت این سفرها در تقویت روابط فیمابین تاکید و تصریح کرد: لغو روادید برای اتباع دو کشور تاثیر گذار بوده و گام بسیار مهمی برای نزدیکی دو ملت به یکدیگر خواهد بود.

رئیس گروه دوستی ایران ضمن مثبت ارزیابی کردن روابط دو کشور در شرایط کنونی بر تداوم و تقویت این روند در سالهای آتی تاکید کرد و گفت: سفرهای هیئت های پارلمانی و سیاسی دو کشور می تواند نقش بسیار زیادی در تسهیل ارتباطات فیمابین داشته باشد.

اوبرادوویچ: لزوم همکاری میان دانشجویان و اساتید دو کشور

رئیس کمیسیون سیاست خارجی صربستان در ادامه از سیاست های مثبت ایران در قبال صربستان در محافل بین المللی قدردانی نمود.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد همکاری میان دانشجویان و اساتید دو کشور تاکید کرد و به توانایی های دانشگاه های بلگراد در زمینه های برق و کامپیوتر و تکنولوژی های غذایی اشاره کرد و بر استفاده از فرصت های پیش رو تاکید نمود.

بخش هایی دیگر از سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات تصویب شد
دنبال کنید

گفتنی است؛ هیئت ایرانی نیز بر علاقه جمهوری اسلامی ایران برای کار با صربستان در زمینه های سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و اظهار شد که نگاه ویژه ای به منطقه بالکان و کشور صربستان برای توسعه همکاری ها وجود دارد.

تروریسم تهدید مشترک ایران و صربستان/ لزوم مبارزه با این پدیده شوم

همچنین طرفین ضمن اشاره به تهدیدات مشترک از جمله تروریسم بر لزوم همکاری های بیشتر در مبارزه با این پدیده شوم تاکید کردند.

بنا بر این گزارش؛ بازدید از موزه تاریخ یوگسلاوی و دیدار و گفتگو با خانواده های ایرانیان مقیم صربستان از دیگر برنامه های سفر هیئت ایرانی در بلگراد است./

پایان پیام

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱

پروانه سلحشوری

لزوم همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک ایران و صربستان رئیس گروه دوستی ایران و صربستان در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس صربستان بر همکاری برای مبارزه با تروریسم به عنوان تهدید مشترک دو کشور تاکید کرد. http://media.icana.ir/Image/2016/06/201606103598514525_Thum.jpg£پروانه سلحشوری£ لزوم,همکاری,برای,مبارزه,با,تروریسم,به,عنوان,تهدید,مشترک,ایران,و,صربستان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi