جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری اطراف رقه باعث کندی حرکت نیروهای سوری شده است

جاسمی: استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری اطراف رقه باعث کندی حرکت نیروهای سوری شده است سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری نبود، نیروهای سوری مدت‌ها قبل رقه را آزاد کرده بودند. سیدقاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰

کرونا :

استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری اطراف رقه باعث کندی حرکت نیروهای سوری شده است
جاسمی:

استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری اطراف رقه باعث کندی حرکت نیروهای سوری شده است

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری نبود، نیروهای سوری مدت‌ها قبل رقه را آزاد کرده بودند.

سیدقاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیشروی نیروهای سوری در رقه و نزدیکی به زمان سقوط داعش، گفت: رقه یکی از شهرهای مهم و حساس سوریه بوده که در غرب این کشور قرار دارد و از آنجایی که داعشی ها در ابتدا از آنجا حمله گسترده خود را به سایر نقاط سوریه آغاز کردند و مرکز فرماندهی آنها شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رقه به عنوان پایتخت داعش در سوریه مطرح بود، یادآور شد: رقه نقطه قوتی برای داعشی ها بود که بتوانند تفکرات تکفیری خود را از آنجا عملیاتی کنند و با گروه های تکفیری، النصره و سایر گروه های دیگر در ارتباط باشند.

وی افزود: در حال حاضر پایتخت آنها از ثباتی برخوردار نیست و به راحتی می توان با یک عملیات نظامی به صورت صد در صد این شهر را از دست داعش بگیرند اما آنها به خاطر خوی گرگ صفتی که دارند، اجازه نمی دهند به راحتی این کار انجام شود و از سپر انسانی استفاده می کنند که همین باعث کندی کار نیروهای سوری شده است.

جاسمی ادامه داد: یکی از حربه های دیگری که داعش در این مدت به کار گرفته تله گذاری و مین گذاری مناطق مختلف آزادشده از سوی نیروهای مردمی و ارتش سوریه بوده که روند آزادسازی را کند کرده است.

آژانس: در حال مذاکره با ایران برای تمدید توافق هستیم
دنبال کنید

وی افزود: در خصوص سرنوشت داعشی های شکست خورده خاطرنشان کرد: داعشی‌ها در نهایت یا تسلیم می شوند، خودکشی می کنند یا به مناطق مختلفی از مرزها می روند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: آمریکایی ها کاری برای آزادی سوریه انجام نداده اند و بر اساس مدارک و مستندات موجود، کمک آنچنانی به دولت سوریه انجام ندادند بلکه خیانت هم کرده و به کمک داعشی ها آمدند و بارها نیروهای سوری را مورد هدف بمباران قرار دادند که در نهایت با شکست داعش باید به کشور خود بازگردند./

پایان پیام

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

قاسم جاسمی

استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری اطراف رقه باعث کندی حرکت نیروهای سوری شده است عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر استفاده داعش از سپر انسانی و تله‌گذاری نبود، نیروهای سوری مدت‌ها قبل رقه را آزاد کرده بودند. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606105530709295_Thum.jpg£قاسم جاسمی£ استفاده,داعش,از,سپر,انسانی,و,تله‌گذاری,اطراف,رقه,باعث,کندی,حرکت,نیروهای,سوری,شده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi