سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشت 7 واحد راکد به مدار تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۰ واحد از صنایع تولیدی استان معادل ۲۰ درصد راکد هستند گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ واحد راکد به مدار تولید بازگشته و موجب اشتغالزایی ۵۵ نفر نیز شده اند. داریوش دیودیده افزود: فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38232
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

کرونا :

بازگشت 7 واحد راکد به مدار تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیانفعال شدن 7 واحد تولیدی راکد در استان اینکه هم اکنون ۱۳۰ واحد از صنایع تولیدی استان معادل ۲۰ درصد راکد هستند گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ واحد راکد به مدار تولید بازگشته و موجب اشتغالزایی ۵۵ نفر نیز شده اند.
داریوش دیودیده افزود: فعال شدن واحدهای راکد و نیمه فعال در کاهش نرخ بیکاری استان تاثیرگذار است و هم اکنون در ۶۵۰ واحد تولیدی برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.
 وی با اشاره به اینکه ۵۰ واحدراکد و نیمه فعال در چهار سال گذشته فعال شده اند ادامه داد: راه اندازی این تعداد واحد در کهگیلویه و بویراحمد موجب اشتغالزایی ۵۶۰ نفر شده است.
دیودیده  افزود: ۳۰۰ نفر در سایت بهین یاب  نام نویسی کرده اند که از این تعداد درخواست ۱۳۰ نفر پس از بررسی تصویب و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار تسهیلات این تعداد ۱۴۰ میلیارد تومان است که تاکنون به ۹ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi