پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار از نزدیک مشکلات مردم شرف آباد یاسوج را بررسی کرد

یاسوج- پس از طرح موضوع مشکلات مردم شرف آباد یاسوج در ویژه نامه استانی قدس، استاندار و مسئولین شهری یاسوج از نزدیک وضعیت این منطقه را بررسی کردند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در ویژه نامه شماره نخست کهگیلویه و بویراحمد روزنامه قدس، به مشکلات خیابان ها و آب آشامیدنی منطقه شرف آباد یاسوج اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38230
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۶

کرونا :

استاندار از نزدیک مشکلات مردم شرف آباد یاسوج را بررسی کرد

یاسوج- پس از طرح موضوع مشکلات مردم شرف آباد یاسوج در ویژه نامه استانی قدس، استاندار و مسئولین شهری یاسوج از نزدیک وضعیت این منطقه را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در ویژه نامه شماره نخست کهگیلویه و بویراحمد روزنامه قدس، به مشکلات خیابان ها و آب آشامیدنی منطقه شرف آباد یاسوج اشاره و از مسئولین درخواست پیگیری شده بود.

عصر دیروز علی محمد احمدی استاندار به همراه نماینده بویراحمد و دنا و مسئولین شهری یاسوج از این منطقه بازدید و از نزدیک وضعیت را بررسی کرد.

احمدی مشکلاتی از قبیل خیابان ها، جدول کشی و کانال آب را از جمله مشکلات شرف آباد برشمرد و گفت: خانه های خوبی در این منطقه ساخته شده و باید برای حل مشکلات موجود با مردم تعامل کرد.

استاندار یکی از اهداف کاری خود را ساماندهی و حل مشکلات موجود در مناطق مختلف شهرهای استان بیان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و تعامل دستگاه های مربوطه و همچنین مردم می توان مشکلات موجود در این قبیل مناطق را حل کرد.

گفتنی است که منطقه شرف آباد، از جمله مناطق حاشیه ای شهر یاسوج است که در سالیان گذشته رشد چشمگیری در حوزه ساخت و ساز پیدا کرده و از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است. ساکنین شرف آباد از بی توجهی ها به ساماندهی شهری این منطقه گلایه مند هستند.

پیش از این بازدید و در جلسه ای که در محل شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار گردید، محمد نظری فرماندار بویراحمد نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان اعتراض و خواهان ورود استاندار به این موضوع شد، نظری در این خصوص گفت: از ۵ میلیارد تومان اعتبارات بافت فرسوده ۴٫۵ میلیارد تومان به یک شهرستان خاص اختصاص یافته است.

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۱ هزار رای اولی دارد
دنبال کنید

استاندار از نزدیک مشکلات مردم شرف آباد یاسوج را بررسی کرد 3

احمدی نیز در این جلسه از اعضای شورا و شهردار جدید یاسوج خواست تا با تدوین طرح های کلان نظیر طرح جامع گردشگری یاسوج و ترویج فرهنگ شهر نشینی نسبت به توسعه شهر یاسوج و حل مشکلات شهری اقدام فوری صورت گیرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi