سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیوه تربیتی پیامبر(ص) کاملترین روش برای تربیت فرزندان در مدارس است

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت: شیوه تربیتی پیامبر(ص) کاملترین روش برای تربیت فرزندان در مدارس است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در همایش گرامی‌داشت هفته پیوند اولیا و مربیان با ذکر این مطلب که همه ما دوست داریم فرزندان شایسته تربیت کنیم، اظهار کرد: امروز شیوه تربیتی که می‌تواند فرزندان ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38172
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۵

کرونا :

شیوه تربیتی پیامبر(ص) کاملترین روش برای تربیت فرزندان در مدارس است
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: شیوه تربیتی پیامبر(ص) کاملترین روش برای تربیت فرزندان در مدارس است.
شیوه تربیتی پیامبر(ص) کاملترین روش برای تربیت فرزندان در مدارس است 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در همایش گرامی‌داشت هفته پیوند اولیا و مربیان با ذکر این مطلب که همه ما دوست داریم فرزندان شایسته تربیت کنیم، اظهار کرد: امروز شیوه تربیتی که می‌تواند فرزندان ما را به فرزندانی نمونه در دنیا بارور کند، از شیوه‌های تربیتی پیامبر اکرم است.

 

امام جمعه چرام با بیان اینکه جامعه اسلام در شبه جزیره یک جامعه ویژه‌ای از جمله بت‌برستی و زنده به گور کردن دختران بود، عنوان داشت: پیامبر اکرم(ص) به عنوان بزرگترین معلم بشریت در این منطقه مبعوث شد که تعبیر خود پیامبر این است که؛ هیچ پیامبری اندازه من اذیت نشد و منظور همان تعلیم بود اما حضرت محمد(ص) با شیوه‌های متفاوت تربیتی یعنی هم تشویق و هم تنبیه این مهم را به سرانجام رسانید.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اولیا در سنین نوجوانی بیشتر به جنبه تنبیهی روی می‌آورند، خاطرنشان کرد: کارشناسان تربیتی دانش‌آموزان تنبیه را نفی کرده و می‌گویند در سن ابتدایی حال حاضر، تنبیه به هیچ عنوان جوابگو نخواهد بود و آنچه بیشتر جواب می‌دهد تشویق است.

 

حجت‌اسلام افشار، یکی از شیوه‌های تربیتی پیامبر در کنار تنبیه را شیوه تشویق دانست و ابراز کرد: در سن نوجوانی ما آن چیزی که جوابگو خواهد بود استفاده از شیوه‌های تشویقی بیشتر است و در کنار آن خودمان آراسته به فضایل اخلاقی باشیم.

انتهای پیام/۲۰/۸۲۰۰۲/منبع:فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi