پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ایران تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم می‌کند

اسماعیلی در صد و سی و هفتمین اجلاس بین‌المجالس: ایران تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم می‌کند سرویس بین الملل عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت ایران تلاش دارند تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم کنند. به گزارش خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38118
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

کرونا :

ایران تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم می‌کند
اسماعیلی در صد و سی و هفتمین اجلاس بین‌المجالس:

ایران تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم می‌کند

سرویس بین الملل
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت ایران تلاش دارند تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اسماعیلی در صد و سی و هفتمین اجلاس بین‌المجالس با عنوان «مشارکت بخش خصوصی در اجرای اهداف توسعه پایدار به ویژه انرژی‌های تجدیدناپذیر» به سخنرانی پرداخت.
متن سخنرانی نماینده نور و محمودآباد به شرح زیر است:
«بسم‌الرحمن الرحیم
آقای رئیس خانم‌ها و آقایان!
بسیار خوشحال هستیم که این فرصت برای ما فراهم شد که در این نشست حضور یافته و با همکارانمان گفتگوی سازنده و مهمی در خصوص موضوع مهم انرژی‌های تجدیدپذیر داشته باشیم.
همان‌گونه که مستحضرید دسترسی به انرژی مقرون به صرفه، مطمئن، پایدار و مدرن برای همه، یکی از مهمترین هدف‌های دستیابی به اهداف توسعه پایدار است. برای دستیابی به این هدف، جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به پیشرفت وضعیت انرژی مدرن و پایدار به عنوان یک موضوع اصلی در برنامه ششم توسعه خود داشته است. گرچه مهمترین منبع انرژی در ایران، سوخت‌های فسیلی عموماً نفت و گاز بوده و نزدیک به ۱۱ درصد از ذخایر جهانی نفت و ۱۶ درصد ذخایر جهانی گاز در ایران است، پتانسیل عظیمی در کشور جهت توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر جهت تأمین بخشی از رشد اقتصادی انرژی در دهه آتی وجود دارد.
جمهوری اسلامی ایران جهت ایجاد ظرفیت مورد نیاز در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، مشارکت کامل بخش خصوصی در این رابطه را مورد توجه دارد. از این رو مجلس شورای اسلامی و دولت تلاش دارند تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم کنند. بر این اساس در برنامه ششم توسعه ایران، سهم نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک با اولویت سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی، داخلی و خارجی افزایش یافته است».
پایان پیام

تبیین خنثی‌کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است؛ دانشجویان روشنگری کنند
دنبال کنید

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱

صفرعلی اسماعیلی

ایران تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم می‌کند عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت ایران تلاش دارند تسهیلات لازم جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در بازار انرژی را فراهم کنند. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606106159884832_Thum.jpg£صفرعلی اسماعیلی£ ایران,تسهیلات,لازم,جهت,افزایش,مشارکت,بخش,خصوصی,در,بازار,انرژی,را,فراهم,می‌کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi