شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش مناسب مقابل دولت میانمار ندای عاطفه انسانی و پیام وجدان بشری است

کواکبیان در مجمع عمومی بین المجالس جهانی: واکنش مناسب مقابل دولت میانمار ندای عاطفه انسانی و پیام وجدان بشری است سرویس بین الملل رئیس شورای بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس ، خواستار واکنش مناسب جامعه بین‌المللی در قبال مظلومان روهینگیا و یمن شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

کرونا :

واکنش مناسب مقابل دولت میانمار ندای عاطفه انسانی و پیام وجدان بشری است
کواکبیان در مجمع عمومی بین المجالس جهانی:

واکنش مناسب مقابل دولت میانمار ندای عاطفه انسانی و پیام وجدان بشری است

سرویس بین الملل
رئیس شورای بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس ، خواستار واکنش مناسب جامعه بین‌المللی در قبال مظلومان روهینگیا و یمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مصطفیکواکبیان رئیس شورای بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس ، خواستار واکنش مناسب جامعه بین‌المللی در قبال مظلومان روهینگیا و یمن شد، که متن سخنراین آن به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رئیس،

باعث افتخار بنده است تا از طرف هیأت جمهوری اسلامی ایران از همه هیأت هایی که از پیشنهاد مشترک ۸ هیأت از جمله ایران در خصوص وضعیت روهینگیا به عنوان ماده اضطراری این اجلاس حمایت کردند، تقدیر نمایم. همچنین از هیأت بنگلادش که دیروز این پیشنهاد را معرفی کرد، تشکر می‌نمایم. 
با تصویب این پیشنهاد به عنوان ماده اضطراری، ما همگی یک پیام قوی برای مردم مظلوم و بی‌گناه روهینگیا فرستادیم که ما در حمایت از آنان جدی هستیم. همچنین این پیام را به مقامات میانمار ارسال کردیم که آنها باید رویکرد خصمانه و غیرانسانی خود در قبال مردم بی‌گناه روهینگیا را تغییر دهند.
امیدوارم از طریق تلاش‌ها و گام‌های عملی توسط جامعه بین‌المللی از جمله اتحادیه بین‌المجالس، مردم روهینگیا بتوانند به حقوق اساسی خود از جمله حق سرزمین، شهروندی، امنیت، مشارکت سیاسی، اجتماعی و آزادی فرهنگی و مذهبی برسند و از آنها بهره‌مند شوند.
ما همچنین امیدواریم که جامعه جهانی از طریق اتخاذ تصمیمات قاطع و گام‌های عملی و جدی، رنج مردم مظلوم در نقاط مختلف جهان به ویژه در یمن که مردم آن تحت حملات و بمباران هستند را تسکین داده و رفع نماید.
به هر حال همه انسان‌ها و عاطفه انسانی اقتضاء دارد که در قبال این جنایات ساکت ننشینیم و واکنش مناسب نشان دهیم.
از همه حضار و هیأت رئیسه متشکرم.
پایان پیام

فعالیت های آموزش و پرورش باید دارای پشتوانه علمی و پیوست فرهنگی باشد
دنبال کنید

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸

مصطفی کواکبیان

واکنش مناسب مقابل دولت میانمار ندای عاطفه انسانی و پیام وجدان بشری است رئیس شورای بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس ، خواستار واکنش مناسب جامعه بین‌المللی در قبال مظلومان روهینگیا و یمن شد. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710105814223070_Thum.jpg£مصطفی کواکبیان£ واکنش,مناسب,مقابل,دولت,میانمار,ندای,عاطفه,انسانی,و,پیام,وجدان,بشری,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi