پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حرکت در مسیر ولایت مهم ترین درس عاشورا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع عزاداران حسینی در حسینیه همدانی ها مقیم یاسوج گفت: حرکت در مسیر ولایت مهم ترین درس عاشورا است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع عزاداران حسینی در حسینیه همدانی ها مقیم یاسوج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38071
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

حرکت در مسیر ولایت مهم ترین درس عاشورا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع عزاداران حسینی در حسینیه همدانی ها مقیم یاسوج گفت: حرکت در مسیر ولایت مهم ترین درس عاشورا است.

حرکت در مسیر ولایت مهم ترین درس عاشورا است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع عزاداران حسینی در حسینیه همدانی ها مقیم یاسوج با تسلیت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی درسخنانی، با اشاره اجمالی به اهداف قیام امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت: مهم ترین درسی که می توانیم از نهضت عاشورا بگیریم، حرکت در مسیر ولایت و مبارزه با گناه و هنجار شکنی در جامعه اسلامی است چیزی که باعث قیام عاشورا و نهضت حسینی گردید.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم و حتی واجب شرعی است که هرکجا و در هر زمان و در قالب امر به معروف و نهی از منکر با گناه و آلودگی مبارزه کنیم و در این صورت است که جامعه اسلامی و انسانی با شاخصه های مکتبی شکل خواهد گرفت و زمینه برای رشد آموزه های دینی و در نهایت تربیت و تزکیه فراهم خواهد شد.

برازش تصریح کرد: یزید و یزیدیان همیشه و همه جا هستند و امروز استکبار جهانی در جایگاه یزید قرار گرفته اما به برکت قیام امام حسین (علیه السلام)، یزید زمان روز به روز در حال نابودی و ذلت است و انشاالله روزی شاهدپیروزی کامل خون بر شمشیر خواهیم شد و الحمدلله مقدمات این امر بزرگ درحال فراهم شدن است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi