پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

«نبرد برای ایمان»؛ نخستین بازی رایانه‌ای فاطمیون

چند روز پیش از اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام «نبرد برای ایمان» که از تولیدات مؤسسه‌ یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون است، رونمایی شد. در این بازی کودکان و نوجوانان به عنوان یک رزمنده فاطمیون با تکفیری‌ها می‌جنگند. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی چرام؛  چند روز پیش از اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام «نبرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37922
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

کرونا :

«نبرد برای ایمان»؛ نخستین بازی رایانه‌ای فاطمیون
چند روز پیش از اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام «نبرد برای ایمان» که از تولیدات مؤسسه‌ یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون است، رونمایی شد. در این بازی کودکان و نوجوانان به عنوان یک رزمنده فاطمیون با تکفیری‌ها می‌جنگند.
«نبرد برای ایمان»؛ نخستین بازی رایانه‌ای فاطمیون 3

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی چرام؛  چند روز پیش از اولین بازی رایانه‌ای فاطمیون با نام «نبرد برای ایمان» که از تولیدات مؤسسه‌ یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون است، رونمایی شد. سرمایه گذار آن پرستو مروجی است. در این بازی کودکان و نوجوانان به عنوان یک رزمنده فاطمیون با تکفیری‌ها می‌جنگند.

 

 

این بازی در سبک بازی های اسنایپر (تک تیرانداز) است.یکی از ویژگی‌های بارز گیم «نبرد برای ایمان کاری» Battle for Faith از موسسه پژوهشی یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه‌ای فاطمیون این است که صداهای موجود، صوت‌های واقعی شهدای شاخص لشگر فاتح فاطمیون است. گیمر جنگ واقعی را تجربه خواهد کرد و در شرایطی قرار خواهد گرفت که لحظه به لحظه حساسیت جنگ، نوع تکنیک و روش‌های مقابله با تکفیری‌ها را درک خواهد کرد. در این گیم فرد مفهوم شهادت را درک خواهد کرد و درصورت Game Over شدن ،شهید خواهد شد نه کشته. بازی نبرد برای ایمان، اولین بازی بلند PC تولیده شده در ایران برای فاطمیون و اولین حرکت فرهنگی در حوزه  نرم افزار با موضوع مدافعین حرم در ایران است که خروجی آن با موتور بازی‌سازی آنریِل(Unreal Engine) تهیه شده است.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

فاطمیون
سوریه

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi