شماره : 37908
۱۹ / ۷ / ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

تاکید بر نقش و اهمیت مراودات فرهنگی و هنری در تحکیم مناسبات ایران و تونس

دیدار نمایندگان با جمعی از دانشجویان تونسی مطرح شد: تاکید بر نقش و اهمیت مراودات فرهنگی و هنری در تحکیم مناسبات ایران و تونس سرویس بین الملل چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعی از دانشجویان تونسی دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در این نشست که امروز (چهارشنبه،

دیدار نمایندگان با جمعی از دانشجویان تونسی مطرح شد:

تاکید بر نقش و اهمیت مراودات فرهنگی و هنری در تحکیم مناسبات ایران و تونس

سرویس بین الملل
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعی از دانشجویان تونسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در این نشست که امروز (چهارشنبه، ۱۹مهرماه) برگزار شد، طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی بر نقش و اهمیت مراودات فرهنگی و هنری در تقویت و تحکیم مناسبات آتی دو کشور تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به گسترش تعاملات بین‌المللی گفت: فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی، علاوه بر فعالیتهای مختلف در زمینه حقوق زنان، با برقراری ارتباطات پارلمانی و همچنین ارتباط با NGOهای مختلف، در حوزه بین‌الملل فعالیت می‌کند.

زهرا ساعی عضو کمیسیون اجتماعی بر اهمیت نقش کشور تونس در تحولات اخیر جهان عرب تأکید کرد.

وی در ادامه سخنانش ضمن اشاره به فعالیت‌های زنان و جوانان اظهارداشت: کشور ایران بعد از انقلاب به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است که حضور زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و پزشکی از جمله مصادیق آن‌هاست.

در ادامه این نشست یوناتن بت کلیا، نماینده آشوریان مسیحی در مجلس شورای اسلامی، به برقراری زندگی همراه با صلح و امنیت در ایران تأکید کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همه افراد از هر رنگ، دین و مذهبی که هستند، با هم برابرند که حضور نمایندگان مجلس  از قومیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی با رأی یکسان و برابر از نشانه‌های آن است.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در ادامه افزود: اقلیت‌ها فعالیت‌های خود را در تمام زمینه‌ها از جمله آداب، رسوم،‌ سنن،‌ مسائل دینی و مذهبی، فرهنگی، اجتماعی با کمال آزادی برگزار می‌کنند.

تعداد 8 زندانی با پرداخت بدهی از زندان گچساران آزاد شدند
دنبال کنید

در این نشست دانشجویان تونسی وجود قومیت‌های مختلف در ایران را نشان دهنده وحدت در ایران دانستند، آن‌ها بر تفاوت آشکار میان آنچه در ایران می‌بینند با آنچه که رسانه‌ها از ایران پوشش می‌دهند، تأکید کردند.

دانشجویان تونسی از حضور در ایران و آشنایی نزدیک با مردم و فرهنگ ایرانی ابراز خرسندی کردند./

پایان پیام

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰

طیبه سیاوشی شاه عنایتی ، یوناتن بت کلیا ، زهرا ساعی در نشست با جوانان تونسی

تاکید بر نقش و اهمیت مراودات فرهنگی و هنری در تحکیم مناسبات ایران و تونس چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعی از دانشجویان تونسی دیدار و گفت‌وگو کردند. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710100382723022_Thum.jpg£طیبه سیاوشی شاه عنایتی ، یوناتن بت کلیا ، زهرا ساعی در نشست با جوانان تونسی£ تاکید,بر,نقش,و,اهمیت,مراودات,فرهنگی,و,هنری,در,تحکیم,مناسبات,ایران,و,تونس Icana

خانه ملت

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 37908 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت ۱۸:۴۰:۰۹
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر