پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مناسبات پارلمانی درک متقابلی از مواضع کشورها نسبت به تحولات جهانی می‌دهد

امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر اروگوئه در تهران: مناسبات پارلمانی درک متقابلی از مواضع کشورها نسبت به تحولات جهانی می‌دهد سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به ضرورت افزایش مراودات پارلمانی گفت: افزایش مناسبات پارلمانی میان ایران و اروگوئه به افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری کمک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37852
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

کرونا :

مناسبات پارلمانی درک متقابلی از مواضع کشورها نسبت به تحولات جهانی می‌دهد
امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر اروگوئه در تهران:

مناسبات پارلمانی درک متقابلی از مواضع کشورها نسبت به تحولات جهانی می‌دهد

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به ضرورت افزایش مراودات پارلمانی گفت: افزایش مناسبات پارلمانی میان ایران و اروگوئه به افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ مهرماه) با کارلوس اسگاربی سفیر اروگوئه در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی ما بین در سایر عرصه ها گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشورهای جهان به ویژه اروگوئه استقبال می کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل  ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی ایران برای میزبانی از گروه دوستی پارلمانی اروگوئه و ایران و کمیسیون های تخصصی اقتصادی پارلمان آن کشور، به نقش مناسبات پارلمانی در ایجاد شناخت و درک مواضع متقابل نسبت به رویدادها و تحولات جهانی تأکید کرد و افزود: تقویت مراودات مجلس شورای اسلامی و پارلمان اروگوئه می توان در زمینه های مختلف به تعامل و همکاری های اقتصادی و تجاری کمک کند.

سفیر اروگوئه در تهران: مراودات میان دوکشور به توسعه مناسبات اقتصادی و فرهنگی کمک می‌کند

کارلوس اسگاربی در ادامه این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی و فرهنگی فی مابین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم مراودات میان دو کشور موفقیت آمیز باشد و به توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی دو کشور کمک کند.

سردار نقدی: سپاه دنبال عوام‌فریبی و شگرد رسانه‌ای نیست
دنبال کنید

سفیر اروگوئه در تهران در پایان خاطرنشان کرد: امید است گفت و گو و تعامل بستر مناسبی جهت گسترش همکاری ها در سایر عرصه ها فراهم کند./

پایان پیام

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

دیدار حسین امیر عبدالهیان با سفیر آذربایجان در تهران

مناسبات پارلمانی درک متقابلی از مواضع کشورها نسبت به تحولات جهانی می‌دهد دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به ضرورت افزایش مراودات پارلمانی گفت: افزایش مناسبات پارلمانی میان ایران و اروگوئه به افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری کمک می‌کند. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710108217636296_Thum.jpg£دیدار حسین امیر عبدالهیان با سفیر آذربایجان در تهران£ مناسبات,پارلمانی,درک,متقابلی,از,مواضع,کشورها,نسبت,به,تحولات,جهانی,می‌دهد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi