پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاجگردون میهمان استان لرستان

غلام رضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای این کمیسیون به لرستان سفر می کند. به گزارش فانوس زاگرس، غلام رضا تاجگردون به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و به دعوت ، اتاق بازرگانی و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37753
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

کرونا :

تاجگردون میهمان استان لرستان
غلام رضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای این کمیسیون به لرستان سفر می کند.
به گزارش فانوس زاگرس، غلام رضا تاجگردون به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و به دعوت ، اتاق بازرگانی و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی به استان لرستان سفر کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی لرستان دو روز پیش اعلام کرده بود هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ۱۲ مهر ماه به لرستان سفر می‌کنند.
حسین سلاحورزی اظهارداشت: با دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به استان لرستان سفر می‌کنند.
به گزارش فانوس زاگرس، این سفر با حضور اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از برخی پروژه‌ها و دیدار با فعالان اقتصادی لرستان به این استان در حال انجام است.
 تاجگردون میهمان خادمی / بررسی مشکلات اقتصادی لرستان توسط تاجگردون و هیات همراه

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان لرستان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بر مبنای برنامه‌های خود که شامل بازدید از استان‌ها، دیداربا مسئولان شورای برنامه ریزی، استاندار و فعالان اقتصادی استان‌ها است، به استان لرستان سفر کرده‌اند.رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر به میزبانی اتاق بازرگانی استان و به دعوت نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، گفت: در این سفر طی جلساتی که با فعالان اقتصادی داریم مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر
دنبال کنید

تاجگردون میهمان استان لرستان 4

نماینده مردم گچساران و باشت  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفر به استان لرستان دو روزه است، خاطرنشان کرد: در این سفر از برخی از پروژه‌های این استان بازدید داریم و همچنین به موضوعات بودجه‌ای و نظارتی رسیدگی می‌کنیم.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi