جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار این استان در مراکز شهر های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37727
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

کرونا :

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد 3

یاسوج- آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار این استان در مراکز شهر های این استان برگزار شد.

درس های عاشورا در جامعه بیان شود

سید نورالله افشار امام جمعه شهرستان چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به تداوم نهضت عاشورا بیان کرد:ماندگاری و بقاء نهضت اباعبدالله الحسین (ع)مرهون روشنگری‌های امام زین العابدین(ع) و زینب کبری( س) است.

وی افزود: پیام رسانی و افشای جنایات جریان کفر یعنی یزید ،به معنای تثبیت فرهنگ عاشورا بود که امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با دو شیوه خطبه خوانی و گفتگو و معرفی خویش به مردم این رسالت رابه نحو کامل و زیبا به انجام رساندند.

افشار گفت: اگر موضع‌گیری‌های امام خمینی(ره) را در مقابل آمریکا بیان نکنیم و عاشورا را به جای هجمه به ارزشهای دشمن درس مذاکره بیان کنیم، همان خطری صورت می گیرد که نهضت پیامبر اسلام را بعد از ۵۰ سال در معرض تحریف قرار داد.

امام جمعه چرام تصریح کرد:امروز دشمن دین اسلام و تشیع،آمریکا و اسرائیل است و کسی که بخواهد این دشمنی را نفی کند یا بی‌تفاوت باشد، فرقی با شیعیان کوفی عصر امام حسین علیه السلام ندارد و ندانسته به جریان باطل کمک کرده است.

وضعیت کشتارگاه دهدشت بهبود پبدا کند

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت گفت: انسانی که دائما گمنام است با انسانی که دائما در حال عبادت و کار و تلاش در راه خدا است بسیار با هم تفاوت دارند.

حسینی ادامه داد: کسانی که به شریعت و احکام اسلام بی توجه هستند، کور شده اند و شبیه حیوانی هستند که روی دو پا حرکت می کنند و دیگر انسان نیستند.

وی با اشاره به روز دامپزشکی افزود: این روز را گرامی می داریم، مراقبت از سلامت دام ها وظیفه مهمی است که باید به خوبی انجام شود.

حسینی تاکید کرد: مردم دام ها را از مکان هایی خریداری کنند که تحت کنترل ماموران دامپزشکی باشد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کشتارگاه دهدشت وضعیت مناسبی ندارد گفت: باید هر چه زودتر به وضعیت این کشتارگاه سروسامان داد.

وی گفت: زمینه اشتغال باید در روستا ها ایجاد شود تا جلوی مهاجرت روستاییان به شهر ها گرفته شود.

یاد امام خمینی(ره) گرامی داشته شود

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه این هفته گفت: امام علی (ع) اول به فرزندانش حسن و حسین  و بعد به تمام کسانی که نوشته اش به دستشان می رسد  به دو چیز به تقوای الهی و نظم در کارهایتان سفارش می کند.

وی گفت: امروز ۱۴ مهر هجرت بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از بغداد به پاریس و اقامت در دهکده نووتل لوشاتو در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی است و باید یاد امام را گرامی بداریم همه ی ما و آزادی خواهان دنیا مدیون آن امام بزرگ هستند.

معاون استاندار: نحوه تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی کارکنان دولت اعلام شد
دنبال کنید

حجت الاسلام صفایی در ادامه با اشاره گروه تروریستی داعش ، گفت: در عراق و در سوریه داعش نابود شد و در حال نابودی کامل است انشالله به همین زودی جشن نابودی داعش گرفته خواهد شد و اگر کشور ایران و ترکیه این دو کشور قدرتمند کنار هم باشند در موضوعات مختلف ، هر تصمیمی که بگیرند اجرایی خواهد شد.

صفایی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت در داخل کشور با برادران سخت کوش نیروی انتظامی است عزیزانی که شهدای فراوانی تقدیم نظام کرده اند شهید جدیدی همچون شهید عبدالخالق فرزادیان که چهلم این شهید را در راه داریم.

بی مهری مسئولان به مصلی نماز جمعه نیمه کاره در لنده

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به حادثه عظم عاشورا گفت: حادثه عظیم عاشورا دو صفحه دارد یکی صحنه ای که انسان های بی گناه در آن به بدترین نوع ممکن شهید می شوند و با اسب از روی ابدان مطهر آنان می تازند و صفحه دیگرش صفحه ای به زیبایی و خلق حماسه های بی نظیر رشادت و فداکاری شهیدان دشت کربلا است.

وی افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس توانستند با ایثار و مجاهدت خود با شعار هیهات من الذاله عاشورای دیگر را در نبرد با کفران بنا کنند که ریشه آن در دل حوادث عظمای کربلا است.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: تربیت نسلی جوان و انقلاب همانند شهید حججی ها که با سردادن در راه ولایت با تاسی از تعالیم نهضت حسینی در میدان نبرد عاشقانه به دیدار معبودش شتافت ریشه در همین فرهنگ ناب دارد که باید تقویت شود.

خطیب نماز جمعه لنده ضمن انتقاد از مسئولان گفت: هفته آینده نماز جمعه در مصلی نماز جمعه با ۶۰درصد پیشرفت فیزیک در این مکان اقامه خواهد شد و از مردم انتظا دارم همکاری کنند.

مسئولان بجای حل مشکل اینترنت در روستا ها، امکانات اولیه زندگی را برایشان فراهم کنند

امام جمعه سرفاریاب بااشاره به ایه ۲۱۸سوره بقره به ویژگیهای بهترین مردم ازدیدگاه قران پرداخت و عنوان کرد: ویژه گیهای بهترین مردم ازدیدگاه قران تقوا،جهاد،خضوع،یادخداهستندکه ایات قابل ملاحضه ای ازقران به مسائل جنگ وجهادتخصیص یافته است.

خطیب جمعه به ۱۵مهر روز روستا و عشایر اشاره و اولویت اول روستائیان و عشایر رفع مشکلات انان دانست و تاکیدکرد: رفع مشکلات روستائیان از اولویت اصلی انها است که دولتمردان نسبت به حل آن اقدام کنند.

وی افزود:بعضی از روستائیان و عشایر امکانات اولیه برای زندگی کردن را ندارند، دولتمردان به فکر برخی مسائل مثل اینترنت پرسرعت برای روستا و عشایر می باشند این دردی را درمان نمی کنند.

امام جمعه موقت یاسوج: آمریکا همواره در حال غارت منابع دیگر کشورها است 
دنبال کنید

پژمان افزود :مسولین در روستاها حضور پیدا کنند  ومشکلات را رصد وجهت رفع آنها چاره اندیشی کنند.

کسر شأن ایران است که جاسوس داشته باشد

حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت گفت: نیروی انتظامی گاهی مورد هجمه قرار می گیرد.با شناختی که از سرهنگ چشم مهتاب دارم آمار غلط نمی دهند و در بحث نزاع های دسته جمعی، سرقت ها در شهرستان کارهای خوبی انجام داده اند.

وی به۱۵مهر ماه روز روستا اشاره و گفت: این روز را به بنیاد مسکن تبریک گفته و از خدمات آنها تقدیر میکنم.

عبدالرحیم عبودی اظهار کرد: در بحث بهسازی و طرح هادی خدمات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم روستاهای زیر ۲۰خانوار نیز از خدمات بهره ببرند.

وی افزود: در تیم هسته ای برخی ها اعتراف می کنند که چرا در بحث تحریم های بانکی به جایی نرسیدیم وقتی مشاور بانکی تیم هسته ای ما جاسوس از آب در بیاید سرگذشت کشور ما مشخص می شود.این فرد از دست دولت مدال افتخار گرفته است و اکنون جاسوس بودن ان اشکار شده است.

امام جمعه باشت تصریح کرد: ما کشور مهم و با اقتداری هستیم و برای ما کسر شان است که در تیم مذاکره کننده ما جاسوسی وجود داشته باشد.

بهمئی سیاست زده است

حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در این روزها و ماه ها بهترین کار اخلاقی ذکر مصیبت و بیان پیام های کربلاست،این کارها محبت ما  نسبت به خدا و اهل بیت را افزایش می دهد و دردهای ما را درمان می کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به لقمه حلال، گفت:شکمی که از حرام پر شده باشد، گوش و چشم بصیرت ما را می بندد اما  مال حلال باعث عاقبت بخیری ما و فرزندان ما می شود.

خطیب جمعه بهمئی در ادامه گفت: در شهرستان ما که بسیار سیاست زده است، قضاوت های نابجا حقوق بسیاری از افراد را ضایع می کند.

حجت الاسلام افروغی با انتقاد از کسانی که خواهان تعطیلی حج هستند، گفت:هزاران کانال ماهواره و اینترنت علیه شیعه تبلیغ می کنند و حتی در برخی از کشور تبلیغ می کنند که قرآن ایرانیان با قرآن دیگر مسلمانها متفاوت است اما حجاج ما با حضور در عربستان میلیارد ها دلار تبلیغات رسانه ای دشمنان را خنثی می کنند

افزوغی تصریح کرد: پستهای غیر عادلانه ، ثروت های باد آورده و حقوق های نجومی ، خواص منحرف در دستگاه معاویه از ترفندهای وی بود و الان هم همین کانال آمد نیوز عده ای از خواص منحرف ما را علیه نظام به سمت خود کشاند.

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با انتقاد از رقم بالای قبض های برق شهرستان بهمئی و نجومی خواندن آنها گفت:این هزینه ناعادلانه هستند و به مردم ظلم می شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi