پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقلیم کردستان عراق در آستانه چالش نظامی/جدایی‌طلبی کردستان عراق بالکانیزه شدن خاورمیانه است

رحیمی جهان‌آبادی: اقلیم کردستان عراق در آستانه چالش نظامی/جدایی‌طلبی کردستان عراق بالکانیزه شدن خاورمیانه است سرویس سیاسی عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه منطقه اقلیم کردستان عراق در آستانه یک چالش و رخداد نظامی است، گفت: جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق بر اساس روند بالکانیزه شدن خاورمیانه و طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37425
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

کرونا :

اقلیم کردستان عراق در آستانه چالش نظامی/جدایی‌طلبی کردستان عراق بالکانیزه شدن خاورمیانه است
رحیمی جهان‌آبادی:

اقلیم کردستان عراق در آستانه چالش نظامی/جدایی‌طلبی کردستان عراق بالکانیزه شدن خاورمیانه است

سرویس سیاسی
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه منطقه اقلیم کردستان عراق در آستانه یک چالش و رخداد نظامی است، گفت: جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق بر اساس روند بالکانیزه شدن خاورمیانه و طرح آمریکایی- صهیونیستی است.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت  در خصوص برگزاری رزمایش مشترک یگانی ارتش عراق با ارتش ترکیه در مرزهای شمال عراق همزمان با برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق، گفت: هم اکنون تمامیت ارضی کشور عراق تحت خطر قرار گرفته و در این بین نیز فشار زیادی در مرزهای ترکیه وجود دارد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشورهایی مانند ایران، ترکیه، سوریه و عراق نسبت به این شرایط حساسیت های متفاوتی دارند، اظهار کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که انجام همه پرسی کردستان عراق سبب ایجاد تنش در منطقه خاورمیانه شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه با برگزاری همه پرسی شرایط به نفع مردم اقلیم کردستان پیش نخواهد رفت، ادامه داد: متاسفانه این همه پرسی همانند روش جنگ جهانی اول و دوم به سمت تکه تکه کردن یک کشور پیش می رود در حالی که سرنوشت یک قوم و فرهنگ با داشتن کشوری مستقل به رستگاری ختم نمی شود و دموکراسی با تشکیل چنین دولت مستقلی بوجود نمی آید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه اقلیم کردستان عراق در آستانه یک چالش و رخداد نظامی است، تصریح کرد: متاسفانه احتمال درگیری و برخورد نظامی با اقلیم کردستان عراق وجود دارد که به ضرر مردم این منطقه تمام خواهد شد.

در شهرستان باشت هیچ عاملی نتوانست مانع اقامه نماز شود+تصویر
دنبال کنید

رحیمی جهان‌آبادی ادامه داد: شورش های قومی و تشکیل دولت های کوچک قومی و مذهبی برای پررنگ تر کردن نقش اسرائیل در خاورمیانه طرح آمریکایی – صهیونیستی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید گفت که جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق بر اساس روند بالکانیزه شدن خاورمیانه پیش می رود لذا آینده روشنی برای این منطقه پیش بینی نمی شود./

پایان پیام

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴

جلیل رحیمی جهان آبادی

اقلیم کردستان عراق در آستانه چالش نظامی/جدایی‌طلبی کردستان عراق بالکانیزه شدن خاورمیانه است عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه منطقه اقلیم کردستان عراق در آستانه یک چالش و رخداد نظامی است، گفت: جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق بر اساس روند بالکانیزه شدن خاورمیانه و طرح آمریکایی- صهیونیستی است. http://media.icana.ir//Image/2017/01/201701102367357177_Thum.jpg£جلیل رحیمی جهان آبادی£ اقلیم,کردستان,عراق,در,آستانه,چالش,نظامی/جدایی‌طلبی,کردستان,عراق,بالکانیزه,شدن,خاورمیانه,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi