پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدار تاجگردون با امام جمعه یاسوج

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: مسوولان باید برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند. به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون در دیدار امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همدلی و تلاش برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، وظیفه همه است، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37341
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

کرونا :

دیدار تاجگردون با امام جمعه یاسوج

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: مسوولان باید برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.

به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون در دیدار امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همدلی و تلاش برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، وظیفه همه است، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

دیدار تاجگردون با امام جمعه یاسوج 4

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم در ادامه تاکید کرد: مسوولان و در رأس آن استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند تا اهداف نظام مقدس اسلامی خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تحقق یابد.

تاجگردون گفت: آقای احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از توان بالای اقتصادی برخوردار است که باید از ظرفیت او برای پیشبرد اهداف اقتصادی استفاده کرد.

به گزارش کبنا، امام جمعه یاسوج در این دیدار به پیشینه استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و گفت: مردم کهگیلویه و بویرحمد مورد بی‌مهری رژیم طاغوت بودند.

حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی ولایت‌مداری هستند که در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس اسلامی حضوری فعال دارند.

وی افزود: این مردم در جنگ تحمیلی و انتخابات همواره وفاداری و ارادت خود را به امام، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.

حسینی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از کمترین خدمات محروم بودند، تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی خدمات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه راه، مسکن و خدمات رسانی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر
دنبال کنید

وی به ظرفیت‌های استان در بخش مختلف آب، نفت، گاز، گردشگری و نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: از تمام دولت‌ها که در سال‌های اخیر برای توسعه و شکوفایی مناطق محروم از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: توجه مسوولان کشوری به توسعه بیش از گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام افزود: دولت با تمرکز و ایجاد طرح‌های اقتصادی زمینه رشد اقتصادی و اشتغال جوانان، مردان و زنان را در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم سازد.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi