پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مهدوی کنی از شخصیتهای کم نظیر است

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدرضا تقویˈ عصر جمعه در حاشیه عیادت از رییس مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران افزود: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که هم به لحاظ فقهی و علمی مورد قبول مجامع علمی، اسلامی و حوزوی بوده و هم به لحاظ سیاسی همه سیاسیون وی را قبول دارند، حتی جناحهای مخالف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3732
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

کرونا :

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مهدوی کنی از شخصیتهای کم نظیر است

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مهدوی کنی از شخصیتهای کم نظیر است 4

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدرضا تقویˈ عصر جمعه در حاشیه عیادت از رییس مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران افزود: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که هم به لحاظ فقهی و علمی مورد قبول مجامع علمی، اسلامی و حوزوی بوده و هم به لحاظ سیاسی همه سیاسیون وی را قبول دارند، حتی جناحهای مخالف هم آیت الله مهدوی کنی را به دلیل پاکی و صداقت ستایش می کنند.

وی گفت: رییس مجلس خبرگان در حوزه های مختلف تاثیرگذار بوده بطوری که هم در حوزه های علمیه و هم دانشگاه به وی ˈشیخ العلمای تهرانˈ اطلاق می کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اضافه کرد: در تهران چهار یا پنج هزار روحانی داریم که آنان آیت الله مهدوی کنی را قبول دارند و شخصیت وی مورد قبول همه است.

وی گفت: آیت الله مهدوی کنی در حوزه دانشگاهی نیز هزاران نیرو تربیت کرده یعنی مربی جوانان کشور بوده بطوری که در دانشگاه امام صادق(ع) هفت هزار یا هشت هزار دانش آموخته در رشته های مختلف از شاگردان وی بوده اند و در مکتبش تلمذ کرده اند.

تقوی افزود: آیت الله مهدوی کنی به لحاظ اخلاقی و علمی انسانی خودساخته است که صاحب نفسی گرم و گیرا می باشد و در دانشگاه هم بیشتر به امور تربیتی می پرداخت بطوری که کتاب اخلاق عملی که در دانشگاهها و حوزه ها تدریس می شود از آثار وی است.

وی اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی سعی می کند که جوانان را با اخلاق اسلامی و انسانی تربیت نماید و از ویژگیهای وی این است که علاوه بر سنتی بودن روشنفکر هم می باشد.

مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند
دنبال کنید

7029/9012/348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مهدوی کنی از شخصیتهای کم نظیر است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi