پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

موشک های «شهاب ۳» را در یاسوج به نمایش خواهیم گذاشت

یاسوج- جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی رژه زمینی با موشک شهاب ۳ در شهرستان بویراحمد در ۳۱ شهریورماه خبر داد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جانشین فرماندهی سپاه فتح استان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، رسانه را خط مقدم جنگ نرم عنوان کرد و گفت: رسانه ها نقش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37180
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

کرونا :

موشک های «شهاب ۳» را در یاسوج به نمایش خواهیم گذاشت

موشک های «شهاب ۳» را در یاسوج به نمایش خواهیم گذاشت 3

یاسوج- جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی رژه زمینی با موشک شهاب ۳ در شهرستان بویراحمد در ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جانشین فرماندهی سپاه فتح استان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، رسانه را خط مقدم جنگ نرم عنوان کرد و گفت: رسانه ها نقش مهمی در ایجاد ارتباط بین مسئولان و مردم دارند و بحمدالله این وظیفه ی مهم را خبرنگاران استان ما به خوبی انجام می دهند.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری صحبت های مطرح شده ی ترامپ در سازمان ملل را وقیحانه خواند و اظهار کرد: عمق خباثت و کوردلی در سخنان رئیس جمهور آمریکا مشهود بود و ترامپ گویا فراموش کرده که ایران همان کشوری است که ۱۷ هزار شهید ترور را در دفاع از حریم وطن جانشان را فدا کردند و او بی شرمانه در مورد این کشور متحد دروغ بافی می کند.

وی افزود: ما هم اکنون امثال شهید حججی ها را برای مقابله با فتنه های جهانی و مقابله با استکبار دولتمردان غربی داریم و هرلحظه که امر ولی را برای جهاد و مبارزه بشنوند، بی هیچ منتی وارد نبرد حق علیه باطل شده و سرشان را فدای ناموسشان خواهند کرد. رسانه هم نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت باشد و در نقل و انتقال اخبار و نشان دادن بی حرمتی های قلدرمآبان کم نگذارند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان نسل کشی فعلی در میانمار را یکی از ظلم های کم نظیر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اوج عداوت زورگویان غرب را با اسلام در قضیه ی میانمار می توان مشاهده کرد و این نشان دهنده ی دشمنی آنان با اصل اسلام است. حتی دشمنی های آنان با جمهوری اسلامی در همین راستا بوده و آنان با اصل حکومت اسلامی به خاطر ترس و اضطراب از به حق بودن آنان و فراگیر شدنشان مخالفت می کنند. 

بسیج کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیر مشکلات کشاورزان ده‌برآفتاب و گنجه‌ای
دنبال کنید

این مسئول تقارن ایام محرم با دفاع مقدس را بسیار ارزنده خواند و در این مورد گفت: ۳۱ شهریور امسال در مناطق سردسیر و گرمسیر استان برنامه خواهیم داشت و به حول و قوه ی الهی امسال در رژه ی زمینی موشک های شهاب ۳ را به نمایش عموم خواهیم گذاشت. رژه ی مناطق سردسیر ساعت ۸ و مناطق گرمسیر ساعت ۱۷ خواهد بود.

ایشان به بازسازی عملیات عملیات بدر در اطراف رودخانه ی بشار یاسوج واقع در ورودی یاسوج اشاره داشت و اذعان کرد: این عملیات به صورت صوری و نمادین است که هر روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ از یک مهر تا شش مهرماه برپا خواهد بود.

وی روزشمار هفته ی دفاع مقدس را اینطور عنوان کرد: ۳۱ شهریور «وحدت، معنویت و سلامت»، یکم مهرماه «علم و فناوری جوانان»، دوم مهرماه «ولایت مداری»، سوم مهرماه «اقتصاد مقاومتی، خودباوری و پشتیبانی»، چهارم مهرماه «بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی»، پنج مهرماه «رزمندگان، پیشکسوتان زنان و دفاع»، شش مهرماه «شهیدان، ایثارگران و مدافعان حرم» و هفت مهرماه «فرماندهان، حماسه آفرینان و بزرگداشت فرماندهان شهید انقلاب و دفاع مقدس» خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان در پایان زحمات شهردار قبلی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: نماد مقاومت شهر یاسوج جا نمایی خوبی داشته و از شورا و شهردار گذشته برای وجود این نماد تشکر و قدردانی می کنم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi