پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت در خصوص برجام توصیه‌های رهبری را انجام نداند

دیشموک- امام جمعه دیشموک به وضع تحریم های جدید آمریکا برای ایران اشاره و اذعان کرد:‌ اگر مسئولان توصیه های رهبری در مورد برجام را انجام می دادند؛ یقینا الان وضع ما بهتر از این بود. حجت الاسلام والمسلین شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

کرونا :

دولت در خصوص برجام توصیه‌های رهبری را انجام نداند

دولت در خصوص برجام توصیه‌های رهبری را انجام نداند 3

دیشموک- امام جمعه دیشموک به وضع تحریم های جدید آمریکا برای ایران اشاره و اذعان کرد:‌ اگر مسئولان توصیه های رهبری در مورد برجام را انجام می دادند؛ یقینا الان وضع ما بهتر از این بود.

حجت الاسلام والمسلین شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد: شهدا مایه افتحار ما هستند.

امام جمعه دیشموک اضافه کرد: خانواده معظم شهدا مورد نصرت الهی بوده و طبق حدیث قدسی سرپرستی خانواده شهدا بر عهده خداوند است.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: شهدا به ولایت مداری توصیه کردند و ما اگر می خواهیم پیرو شهدا بوده و مدیون شهدا نباشیم، باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه دیشموک گفت: مسئولین دولت قبل هر موقعی که از ایده،  پیام و راه شهدا و توصیه های رهبری فاصله گرفتند؛ دچار انحراف شدند.

حجت الاسلام راوند به ایستادگی دولت فعلی در مقابل توصیه ها و سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمود؛ من به آمریکا خوش بین نیستم و نتیجه آن الان نمایان شد.

امام جمعه دیشموک گفت: اگر مسئولان و مردم ولایت‌پذیری را سرلوحه قرار دهند، دچار انحراف  و گمراهی نمی شوند.

حجت الاسلام راوند به وضع تحریم های جدید آمریکا برای ایران اشاره  و اذعان کرد:‌ اگر مسئولان توصیه های رهبری در مورد برجام را انجام می دادند؛ یقینا الان وضع ما  بهتر از این بود.

وی اضافه کرد: ما سندی از برجام برای دفاع در مقابل تحریم های جدید نداریم.

حجت الاسلام راوند اظهار کرد: مسئولان گوش کنند و رسانه ها انتقال دهند که  بخش های دیشموک و صیدون در عمق محرومیت به سر می برند.

اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی
دنبال کنید

امام جمعه دیشموک به ترک تحصیل بسیاری از دانش اموزان به دلیل محرومیت اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم مدیون شهدا نباشیم باید به مردم خدمت شود.

حجت الاسلام راوند همچنین از محرومیت رود سمه دیشموک گفت و بیان کرد: مسئولان در خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi