شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه به این کشور سفر کردند

به‌منظور تقویت روابط پارلمانی؛ گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه به این کشور سفر کردند سرویس بین الملل گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه در مجلس به ریاست کواکبیان به منظور برخی گفتگوها جهت تقویت و تحکیم روابط به این کشور سفر کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران متشکل از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37107
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

کرونا :

گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه به این کشور سفر کردند
به‌منظور تقویت روابط پارلمانی؛

گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه به این کشور سفر کردند

سرویس بین الملل
گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه در مجلس به ریاست کواکبیان به منظور برخی گفتگوها جهت تقویت و تحکیم روابط به این کشور سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران متشکل از مصطفی کواکبیان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و زیمبابوه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای این گروه دوستی پارلمانی، صبح سه شنبه (۲۸ شهریورماه)  بنا به دعوت رسمی همتای خود در پارلمان زیمبابوه به منظور دیدار و گفتگو با مقامات سیاسی پارلمانی این کشور عازم هراره شد.

هیأت پارلمانی کشورمان طی مدت اقامت خود در هراره علاوه بر دیدار با همتای زیمبابوه ای خود با رئیس مجلس، معاون رئیس جمهور، رئیس کمیسیون روابط خارجی و جمعی دیگر از مقامات سیاسی و پارلمانی زیمبابوه پیرامون تقویت و تحکیم  روابط دوجانبه به ویژه مناسبات پارلمانی و تحولات جاری منطقه ای و بین المللی و برخی موضوعات دیگر، گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

به گزارش خانه ملت، شایان ذکر است طی سال های اخیر همواره روابط  دو کشور روابطی مثبت و رو به رشد بوده است. دو کشور در مجامع  و سازمان های بین المللی به ویژه در جنبش عدم تعهد مواضع مشترکی پیرامون تحولات منطقه ای و بین المللی اتخاذ کرده و اشتراک نظر زیادی میان تهران و هراره در این مجامع وجود داشته است.

گفتنی است، رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مردادماه ۱۳۹۶ به تهران سفر کرد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت
دنبال کنید

همچنین عزت الله یوسفیان، هدایت الله خادمی و احد آزادیخواه نمایندگان مردم آمل، ایذه و باغملک و ملایر در مجلس شورای اسلامی سایر اعضاء این هیأت هستند که کواکبیان را همراهی کرده اند./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷

مصطفی کواکبیان ‌

گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه به این کشور سفر کردند گروه دوستی پارلمانی ایران و زیمبابوه در مجلس به ریاست کواکبیان به منظور برخی گفتگوها جهت تقویت و تحکیم روابط به این کشور سفر کرد. http://media.icana.ir//Image/2013/10/48194_Thum.jpg£مصطفی کواکبیان ‌£مصطفی کواکبیان ‌ گروه,دوستی,پارلمانی,ایران,و,زیمبابوه,به,این,کشور,سفر,کردند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi