پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سران عرب مصداق بارز کفر و نفاق هستند

دهدشت- امام جمعه موقت دهدشت سکوت و همراهی سران عرب در نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم و سران عرب از مصادیق بارز کفر و نفاق‌ دانست. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت اظهار داشت: انسان در هر جایگاهی که قرار دارد اگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36982
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

کرونا :

سران عرب  مصداق بارز کفر و نفاق هستند

سران عرب مصداق بارز کفر و نفاق هستند 3

دهدشت- امام جمعه موقت دهدشت سکوت و همراهی سران عرب در نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم و سران عرب از مصادیق بارز کفر و نفاق‌ دانست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت اظهار داشت: انسان در هر جایگاهی که قرار دارد اگر عدالت را رعایت کند به درجه تقوای الهی می‌رسد.

امام جمعه موقت دهدشت گفت: اگر در جامعه عدالت برقرار نشود نظم آسمان و زمین به هم می‌خورد و همین طوفان و سیل‌های تابستانه به خاطر آن است که جامعه به عدالت رفتار نمی‌کند.

وی در ادامه تبیین ویژگی‌های عباد الرحمن مناجات و شب‌ زنده‌داری را از دیگر ویژگی‌های بندگان مؤمن برشمرد و گفت: خداوند متعال در سه آیه آسمانی به اهمیت شب زنده‌داری اشاره می‌کند.

تقوی با اشاره به روز مباهله پیامبر اسلام(ص) این روز را روز جشن و پیروزی شیعیان دانست و به تشریح جایگاه رفیع پیامبر(ص) پرداخت.

وی، حادثه میانمار را از رویدادهای رقت‌بار اخیر خواند و گفت: مسلمانان میانمار تنها گروهی هستند که در این کشور جایگاهی ندارند و آنها دشمن خوانده می‌شوند.

تقوی بیان کرد: سران مرتجع عرب با چشم خود می‌بینند اسرائیل به سربازان میانمار برای نسل کشی مسلمانان آموزش می‌دهد و آنها را مجهز می‌کنند، اما سکوت اختیار کردند.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت، سران عرب را از مصادیق بارز کفر و نفاق برشمرد و تصریح کرد: وزرای عرب به جای تشکر از ایران برای نجات کشورهای عرب از جمله عراق و سوریه دارند برای جمهوری اسلامی ایران توطئه می‌کنند.

استقبال ضعیف کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از دُز سوم واکسن کرونا/ بیش از ۲۲۰ هزار دُز واکسن تزریق شد
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi