شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادداشت تاجگردون در خصوص استاندار

  نماینده مردم گچساران و باشت طی یادداشتی نظر خود را در خصوص استاندار جدید بیان کرد.   به نام خدا جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان؛ – همچنان که قبلاً مؤکدا اعلام گردید نمایندگان استان و اکثریت قریب به‌اتفاق موافقین دولت و اصلاحات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36950
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

کرونا :

یادداشت تاجگردون در خصوص استاندار

 

نماینده مردم گچساران و باشت طی یادداشتی نظر خود را در خصوص استاندار جدید بیان کرد.

 

به نام خدا

جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان؛

– همچنان که قبلاً مؤکدا اعلام گردید نمایندگان استان و اکثریت قریب به‌اتفاق موافقین دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمایل بر ماندن جناب دکتر خادمی توسط خود و یا دولت، مجمع نمایندگان همچون گذشته با او همکاری داشته و رضایت کامل از عملکرد مطلوب ایشان دارند.

– بعدازاینکه ایشان و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که ضرورت بر ارتقاء ایشان است در این مسیر همکاری کرده و در این زمینه نیز تلاش کردند.

– قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم من‌جمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.

– خوشبختانه در این دور در تعیین استاندار تلاش‌های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث‌های پوشیدن کت‌وشلوار برای تعیین استاندار موضوعیت نداشته و اجحاف بر این وحدت است و استان عزیز ما شاید تنها استانی بود که بدون دغدغه و حاشیه استاندارش تعیین گردید که در نوع خود بی‌نظیر است.

– جناب دکتر احمدی اگرچه از دوستان ۱۰-۱۵ ساله این‌جانب است که در دوره نهم افتخار همکاری با ایشان را در کمیسیون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمی به حل مشکلات را دارد ولی یقین دارم رفتار معتدلانه ایشان آینده روشنی برای استان را ورق خواهد زد و بدانیم این تصمیم همراه با توافق و عنایت ویژه دولت محترم صورت گرفته و قطعاً این توافق بر توسعه استان مؤثر است.

تاجگردون: دولت می‌خواهد بار گرانی بنزین را به گردن مجلس بیاندازد
دنبال کنید

– در انتها از همه دوستان و مردم شریف بالأخص سیاسیون، فعالین اقتصادی، ائمه محترم جمعه و مؤثرین بر جامعه و نیز مردم شریف به‌عنوان برادر کوچک و وکیل شما که قطعاً تلاشم در کنار دیگر همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و بالندگی استان است درخواست دارم این آرامش و وحدت را قدر بدانیم و استان را آماده یک دوره دیگر چهارساله برای کار و تلاش کنیم.

وکیل مردم

غلام‌رضا تاج گردون

 

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi