پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آینده بشریت در دستان توانای زنان است / طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک زنان ایران و روس

مافی در اتاق اجتماعی فدراسیون روسیه مطرح کرد: آینده بشریت در دستان توانای زنان است / طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک زنان ایران و روس سرویس بین الملل پروانه مافی در اولین نشست در چهارچوب گفتگوی روسیه و ایران در حوزه های خانواده، مادر و کودک و نقش زنان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

کرونا :

آینده بشریت در دستان توانای زنان است / طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک زنان ایران و روس
مافی در اتاق اجتماعی فدراسیون روسیه مطرح کرد:

آینده بشریت در دستان توانای زنان است / طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک زنان ایران و روس

سرویس بین الملل
پروانه مافی در اولین نشست در چهارچوب گفتگوی روسیه و ایران در حوزه های خانواده، مادر و کودک و نقش زنان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پروانه مافی در اولین نشست در چهارچوب گفتگوی روسیه و ایران در حوزه های خانواده، مادر و کودک و نقش زنان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش در روز ملی مسکو مصادف با ۹ سپتامبر ("اولین نشست گفتگوی زنان روسیه و ایران در حوزه خانواده مادر و کودک") به همت موسسه قداست مادری به ریاست "خانم ناتالیا ویکتوریا یاکانینا" و حمایت معاون دومای روسیه "خانم ولگا اپی فانووا" برگزار شد.

در این نشست که در اتاق اجتماعی فدراسیون روسیه در شهر مسکو برگزار شد ، مافی  (نماینده مجلس شورای اسلامی) در نطق افتتاحیه گفت : آینده بشریت در دستان توانای زنان و خصوصا تربیت دختران و پسران این آینده سازان جهان میباشد، زنان دو کشور  ایران و روسیه که مشترکات زیادی در خصوص نهاد مقدس خانواده دارند با همکاری یکدیگر و تبادل فرهنگی مسائل خانواده بر دولتهایی که با قداست نهاد خانواده در  جنگ اند حتما پیروز خواهند شد و امیدوارم پرچمدار صیانت از خانواده در جهان باشند.

وی پیشنهاد شکل گیری کارگروه مشترک زنان ایران و روس برای گسترش تعاملات فرهنگی با عنوان هم آوایی زنانه برای گسترش صلح و دوستی را مطرح نمود.

یکهزار میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به طرح های عمرانی لرستان تخصیص یافت
دنبال کنید

 

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳

پروانه مافی

آینده بشریت در دستان توانای زنان است / طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک زنان ایران و روس پروانه مافی در اولین نشست در چهارچوب گفتگوی روسیه و ایران در حوزه های خانواده، مادر و کودک و نقش زنان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی حضور پیدا کرد. http://media.icana.ir//Image/2016/05/201605106616677342_Thum.jpg£پروانه مافی£ آینده,بشریت,در,دستان,توانای,زنان,است,/,طرح,پیشنهاد,تشکیل,کارگروه,مشترک,زنان,ایران,و,روس Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi