جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لزوم برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا/موانع بانکی بین دو کشور رفع شود

خدادادی در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی در تهران مطرح کرد: لزوم برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا/موانع بانکی بین دو کشور رفع شود سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی، گفت:رفع موانع بانکی، برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا و عملیاتی شدن تفاهمات امضاء

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

کرونا :

لزوم برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا/موانع بانکی بین دو کشور رفع شود
خدادادی در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی در تهران مطرح کرد:

لزوم برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا/موانع بانکی بین دو کشور رفع شود

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی، گفت:رفع موانع بانکی، برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا و عملیاتی شدن تفاهمات امضاء شده می تواند به استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی موجود در ایران و آفریقای جنوبی منجر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی ظهر دوشنبه ۲۰ شهریورماه با آرچی وایت هد سفیر آفریقای جنوبی در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

خدادادی در ابتدای این دیدار با اشاره با روند رو به رشد ارتباطات دو کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت : بسترهای فراوانی برای توسعه و گسترش مناسبات در زمینه های مختلف میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد که می توان از آن در راستای منافع دو ملت بهره برد.

ضرورت رفع موانع ارتباطات تجاری میان دو کشور

وی افزود: سفر اخیر رئیس مجلس آفریقای جنوبی به ایران نشان از عزم و علاقمندی مجالس دو کشور در ارتقاء سطح مراودات فیمابین میباشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی تشکیل گروه دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور را تسهیل کننده ارتباطات و تأثیرگذار در اجرایی شدن تفاهمات منعقده دانست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع موانع ارتباطات تجاری میان دو کشور تأکید و تصریح کرد: رفع موانع بانکی، برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا و  عملیاتی شدن تفاهمات امضاء شده می تواند به استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی موجود در ایران و آفریقای جنوبی منجر شود.

حضور هنرمندان صاحب نام در خانه فرهنگ بوستان صدف تهران
دنبال کنید

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در پایان بر رایزنی و دیدارهای مستمر  میان مقامات عالیرتبه سیاسی و پارلمانی دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی تأکید کرد.

سفیر آفریقای جنوبی در تهران:هکاری کشورهای در حال توسعه با یکدیگر در مجامع بین المللی باعث تحکیم اقتدار آنها می شود

در ادامه این دیدار آرچی وایت هد سفیر آفریقای جنوبی با قدردانی از حمایت های دولت و ملت ایران از مردم آفریقای جنوبی در زمان آپارتاید گفت: دو ملت ایران و آفریقای جنوبی آرمان های مشترکی دارند که بستر مناسبی برای توسعه مراودات دوستانه فیمابین است.

سفیر آفریقای جنوبی با مطلوب ارزیابی کردن سفر رئیس مجلس آفریقای جنوبی به تهران افزود: همکاری کشورهای در حال توسعه با یکدیگر در مجامع بین المللی باعث تقویت و تحکیم اقتدار آنها در صحنه های بین المللی می شود.  

لازم بذکر است در این دیدار آقایان محمدعلی پورمختار و  احمد بیگدلی نمایندگان مردم بهار و کبودرآهنگ  و خدابنده و از اعضا گروه دوستی پارلمانی جمهوری سالامی ایران و آفریقای جنوبی توسعه ارتباطات پالمانی و تشکیل گروههای دوستی را پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات فیمابین دانستند./

پایان پیام

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

دیدار سلمان خدادادی با سفیر آفریقای جنوبی

لزوم برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا/موانع بانکی بین دو کشور رفع شود رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی، گفت:رفع موانع بانکی، برقراری خط مستقیم پروازی میان تهران و پرتوریا وعملیاتی شدن تفاهمات امضاء شده می تواند به استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی موجود در ایران و آفریقای جنوبی منجر شود. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709108101955039_Thum.jpg£دیدار سلمان خدادادی با سفیر آفریقای جنوبی£ لزوم,برقراری,خط,مستقیم,پروازی,میان,تهران,و,پرتوریا/موانع,بانکی,بین,دو,کشور,رفع,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi