شماره : 36808
۲۰ / ۶ / ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار و در خصوص فعالیت های فرهنگی و اسلامی گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان طی سفر خود به شهرستان گچساران با مدیرعامل شرکت بهره برداری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار و در خصوص فعالیت های فرهنگی و اسلامی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان طی سفر خود به شهرستان گچساران با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز دیدار و در خصوص فعالیت های فرهنگی و اسلامی گفتگو کرد.

گفتنی است: این دیدار جهت کمک و بهره گیری از امکانات نفت گچساران برای ساخت و افتتاح دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام برازش در این دیدار با تجلیل از فعالیت های فرهنگی انجام شده از طرف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: الحمد الله حضور کارکنان با تقوا و مومن در شرکت نفت موجبات فعالیت و مشارکت در اجرای امور فرهنگی در زمینه آموزش های قرآنی و اسلامی در کنار برگزاری مراسم و برنامه های آیینی در اعیاد و شهادت معصومین بوده است.

وی با اشاره به مساعدت های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در امور فرهنگی و عمرانی افزود: مشارکت در طرح های عمرانی در ساخت مسجد، خانه های قرآن و عالم نمونه ای از حمایت های شرکت نفت گچساران برای کمک به افزایش و تقویت روحیه و اعتقادات دینی مردم به شمار می رود.

برازش همچنین در خصوص اقدامات انجام شده تبلیغات اسلامی جهت تأسیس دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرا گفت: تا کنون برای این امر فعالیت های خوب و مفیدی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران انجام شده و جهت تحقق و تکمیل این مهم باید سایر دستگاههای دولتی نیز در این امر مشارکت و همکاری داشته باشند.

حسینی: هیچ کس حق واردات خودروی بالای ۲۵۰۰ سی سی را ندارد
دنبال کنید

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با ابراز رضایت و خرسندی از وضعیت فعالیت های فرهنگی شرکت نفت برای کارکنان و همینطور عموم مردم گچساران گفت: علاوه بر فعالیت های اشتغالزایی، شرکت نفت برای حمایت از طرح ها و برنامه های فرهنگی و دینی که لازمه داشتن محیط کار و اجتماعی پویا و کارا است همیشه پیش قدم و همراه بوده و از ارکان سربلندی و اقتدار نظام اسلامی بوده است.

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 36808 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت ۰۰:۰۰:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر