جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور با بیان اینکه عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است گفت:این سند بزرگ تاریخی است که نشان می‌دهد شیعه از همان زمان رسول خدا (ص) وجود داشته است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است.

عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور با بیان اینکه عید سعید غدیرخم سند حقانیت شیعه است گفت:این سند بزرگ تاریخی است که نشان می‌دهد شیعه از همان زمان رسول خدا (ص) وجود داشته است.

وی در ادامه افزود:پیامبر اسلام در روز غدیر وظیفه حکومت را معین کرد و بعد از حضرت علی(ع) حکومت به دست امامان دیگر و در زمان غیبت هم این حکومت به دست فقیهان و عالمان دینی رسید.

نعمتی پور خاطر نشان کرد:از عبرتهای بزرگ عید ولایت این است که کسانی وجود دارندکه دلسوز ملت و اسلام هستند و به زرق و برق دنیا کار ندارندودر هر شرایطی از اصول اسلام عقب نشینی نمی‌کنند و حاضرند خود از بین بروند اما اسلام و ولایت بماندو این درس بزرگ غدیراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در پایان تصریح کرد:در عیدسعید غدیرخم رسول خدا (ص) امامت و ولایت را که همان ادامه دهنده مسیر نبوت بود را در جایگاه اصلی خود قرار داد و همان تعهدی را که رسول خدا از مردم زمان خود در قبال ولایت گرفت همان تعهد را ما امروز در قبال ولایت‌فقیه داریم و اگر خدای ناکرده در این امر کوتاهی کنیم مسئول خواهیم بود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi