سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکست حصر دیرالزور فرصت طلایی سوریه برای شکست نهایی داعش / رژیم صهیونیستی در تدارک ایجاد چتر حمایتی برای تروریست ها

ابطحی تشریح کرد: شکست حصر دیرالزور فرصت طلایی سوریه برای شکست نهایی داعش / رژیم صهیونیستی در تدارک ایجاد چتر حمایتی برای تروریست ها سرویس سیاسی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: شکست حصر پایگاه هوایی دیرالزور فرصتی طلایی است که نباید به تروریست ها فرصت تنفس داد و عملیات گسترده برای تحمیل شکست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36790
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

کرونا :

شکست حصر دیرالزور فرصت طلایی سوریه برای شکست نهایی داعش / رژیم صهیونیستی در تدارک ایجاد چتر حمایتی برای تروریست ها
ابطحی تشریح کرد:

شکست حصر دیرالزور فرصت طلایی سوریه برای شکست نهایی داعش / رژیم صهیونیستی در تدارک ایجاد چتر حمایتی برای تروریست ها

سرویس سیاسی
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: شکست حصر پایگاه هوایی دیرالزور فرصتی طلایی است که نباید به تروریست ها فرصت تنفس داد و عملیات گسترده برای تحمیل شکست نهایی به داعش عملیاتی شود.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: شکست های زنجیره ای تروریست های تکفیری با آزادی تلعفر در عراق و دیرالزور در سوریه نشان می دهد که انسجام دولت کذایی داعش ازهم پاشیده شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان بندی ۱۲ هفته ای برای آزادی شهر دیرالزور و پایگاه هوایی این شهر در طول ۲ هفته به نتیجه رسید که نشان دهنده از بین رفتن انگیزه های داعش است.

وی بیان داشت: شهر دیرالزور پس از حلب و رقه به عنوان سومین کانون مهم داعش محسوب می شد اما امروز می بینیم که آزادی حلب تکمیل شد و عملا تروریست های تکفیری پایگاه مهی در اختیار ندارند.

ابطحی گفت: فکر تشکیل دولت اسلامی مورد نظر تکفیری که منجر به تسخیر دوسوم خاک عراق و سوریه شده بود امروز عملا ازبین رفته است.

وی تصریح کرد: شکست حصر پایگاه هوایی دیرالزور فرصتی طلایی  است که نباید به تروریست ها فرصت تنفس دارد و عملیات گسترده برای آزادی ادلب و رقه  عملیاتی شود.

این نماینده مجلس دهم گفت: مقاومت جانانه نیروهای ارتش سوریه در ۳سال حصر پایگاه هوایی دیرالزور که در تاریخ جنگ های جهان بی سابقه است ، باید مورد تمجید قرار بگیرد.

رئیس جمهور درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: امکان سوخت گیری و طراحی عملیات هوایی برای ائتلاف متحدین دمشق منجر به شکل گیری حملات منسجم علیه تروریست های تکفیری خواهد شد. این اتفاقات تحولی مهم در معادلات آینده جنگ سوریه خواهد شد.

تل آویو در تدارک ایجاد چتر حمایتی از داعش

ابطحی ضمن پیش کشیدن حملات گاه و بی گاه جنگنده های صهیونیستی به ارتش سوریه گفت: تل آویو از پایان جنگ سوریه و شکست تروریست های تکفیری به شدت وحشت کرده است.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی در سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد در تدارک نقض حاکمیت ملی سوریه و ایجاد چترحمایتی برای داعش با حمله به مواضع ارتش سوریه است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سامانه های پدافندی سوریه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا نگرانی درباره حملات صهیونیستی برای ادامه حضور داعش جدی است.

وی با اشاره به پرونده های ادعایی درباره حملات شیمیایی در سوریه گفت: استفاده تروریست های تکفیری یا معارضین سوری تسلیح شده توسط رژیم صهیونیستی از تسلیحات شیمیایی برای متهم کردن دمشق گزینه ای است که نباید از ذهن دور کرد.

لزوم نقش آفرینی ریاض در جنگ با تفکر داعش

وی تاکید کرد: شکست های میدانی تروریست های تکفیری منجر به پایان دردسر داعش نخواهد شد زیرا تفکر و رویکرد آنها باید منهدم شود.

ابطحی گفت: تغییر مواضع عربستان سعودی در مسائل خاورمیانه نقطه امیدواری است که ریاض بتواند با ایجاد محدودیت برای شیوخ وهابی و تکفیری بتواند در جهت رفع مشکل داعش به دنیای اسلام کمک کند.

وی در انتها گفت: داعش و رویکرد تکفیری به دنیای اسلام لطمات سنگینی وارد کرده است که تبعات آن گریبان خاندان سعودی را نیز خواهد گرفت. ریاض باید متوجه باشد که تروریسم چاقویی است که دسته خود را هم می برد./

هویت جان‌باخته حادثه دانشگاه اصفهان اعلام شد
دنبال کنید

پایان پیام

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر

شکست حصر دیرالزور فرصت طلایی سوریه برای شکست نهایی داعش / رژیم صهیونیستی در تدارک ایجاد چتر حمایتی برای تروریست ها نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: شکست حصر پایگاه هوایی دیرالزور فرصتی طلاییاست که نباید به تروریست ها فرصت تنفس داد و عملیات گسترده برای تحمیل شکست نهایی به داعشعملیاتی شود. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709103550655496_Thum.jpg£سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر£ شکست,حصر,دیرالزور,فرصت,طلایی,سوریه,برای,شکست,نهایی,داعش,/,رژیم,صهیونیستی,در,تدارک,ایجاد,چتر,حمایتی,برای,تروریست,ها Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi