شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادی دیرالزور شکست پایتخت سرّی داعش است / ارتش سوریه تحلیل موساد و سیا را نقض کرد

حسن بیکی: آزادی دیرالزور شکست پایتخت سرّی داعش است / ارتش سوریه تحلیل موساد و سیا را نقض کرد سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اهمیت ژئوپلیتیک دیرالزور گفت: این منطقه به دلیل برخورداری از ذخایر انرژی ، نزدیکی به مرز عراق و ترکیه ، برخورداری از پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36772
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

کرونا :

آزادی دیرالزور شکست پایتخت سرّی داعش است / ارتش سوریه تحلیل موساد و سیا را نقض کرد
حسن بیکی:

آزادی دیرالزور شکست پایتخت سرّی داعش است / ارتش سوریه تحلیل موساد و سیا را نقض کرد

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اهمیت ژئوپلیتیک دیرالزور گفت: این منطقه به دلیل برخورداری از ذخایر انرژی ، نزدیکی به مرز عراق و ترکیه ، برخورداری از پایگاه نظامی هوایی به پایتخت سرّی داعش تبدیل شده بود.

ایوالفضل حسن بیکی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت گفت: سنگ بنای فتنه تروریست های تکفیری برای تسخیر خاک عراق و سوریه در جهت تشکیل آنچه که «دولت اسلامی عراق و شام» می خوانند گذاشته شد تا آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهدافی چندگانه دست پیدا کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانیان اصلی داعش  به دنبالی برنامه ریزی میان مدت برای تجزیه دو کشور عراق و سوریه در سایه جنگ ادعایی با تروریسم بوده و هستند.

وی در ادامه افزود: تامین امنیت سرزمین اشغالی و رژیم صهیونیستی اصلی ترین راهبرد آمریکا در بالکانیزاسیون خاورمیانه بوده است اما این توطئه تا کنون ناکام مانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رویکرد تکفیری- وهابی که داعش دنبال می کرد در حقیقت طراحی و مهندسی شده آمریکایی ها بر لطمه زدن به جهان اسلام است.

وی بیان داشت: ائتلاف کذایی آمریکا برای جنگ با تروریسم در خاورمیانه که با مشارکت اعراب مرتجع تشکیل شد تاکنون هیچ اقدامی در جهت جنگ با داعش انجام نداده است.

حسن بیکی گفت: ائتلاف متحدین دمشق با حضور ارتش عراق و ارتش سوریه تنها دشمنان اصلی تروریسم تکفیری بوده اند و تاکنون ضربات کشنده ای به داعش وارد کرده اند.

آمادگی ایران جهت همکاری در حوزه های نفت و گاز با بولیوی
دنبال کنید

وی تصریح کرد: در طول ۶ سال گذشته جنگی خانمان سوز با تروریست های تکفیری درجریان بوده است اما از یک سال پیش به این سو شاهدیم که که داعش مجبور به عقب نشینی سنگر به سنگر شده است.

اهمیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک دیرالزور

این نماینده مجلس دهم گفت: امروز عملا با آزادی تلعفر پس از تکمیل پاکسازی موصل خاک عراق از وجود تروریست های تکفیری پاکسازی شده و تنها چند منطقه محدود در دست داعش است.

وی با بیان این که موفقیت ارتش سوریه در دیرالزور از ۳ جنبه مورد توجه قرار گیرد ، گفت: تروریست های تکفیری باتوجه به شکست های دومینویی که متحمل شده بودند تمام مراکز فرماندهی خود را به شهر دیرالزور منتقل کرده بودند.

حسن بیکی با تاکید بر اهمیت ژئوپلیتیک دیرالزور گفت: این منطقه به دلیل برخورداری از ذخایر انرژی ، نزدیکی به مرز عراق و ترکیه ، برخورداری از پایگاه نظامی هوایی به پایتخت سرّی داعش تبدیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز تروریست های تکفیری اخراج شده از عراق در سوریه هم دیگر جایی ندارند اما آمریکایی ها با تمام توان تلاش می کنند ادامه حضور داعش را تضمین کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنا به گزارش های فاش شده ، تحلیل موساد و سیا این بوده است که دیرالزور دژ تسخیر ناپذیر داعش است اما ارتش سوریه اثبات کرد قادر به انجام هر عملیات غیر ممکنی است.

وی گفت: آزادی پایگاه هوایی دیرالزور منجر به فراهم شدن زمینه گسترش حملات سریع نیروی هوایی ارتش سوریه را فراهم خواهد کرد./

رقابت‌های سیاسی در گچساران و باشت امروز، دچار نوعی «سیاست‌زدگی» مفرط و ناهنجار هستند؟!
دنبال کنید

پایان پیام

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹

ابوالفضل حسن بیکی

آزادی دیرالزور شکست پایتخت سرّی داعش است / ارتش سوریه تحلیل موساد و سیا را نقض کرد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اهمیت ژئوپلیتیک دیرالزور گفت: این منطقه به دلیل برخورداری از ذخایر انرژی ، نزدیکی به مرز عراق و ترکیه ، برخورداری از پایگاه نظامی هوایی به پایتخت سرّی داعش تبدیل شده بود. http://media.icana.ir//Image/2016/07/201607109241584372_Thum.jpg£ابوالفضل حسن بیکی£ آزادی,دیرالزور,شکست,پایتخت,سرّی,داعش,است,/,ارتش,سوریه,تحلیل,موساد,و,سیا,را,نقض,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi