جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت تشکیل شاخه نظامی در سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار

برزگر کلشانی مطرح کرد؛ ضرورت تشکیل شاخه نظامی در سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است درحالی‌که سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدامی برای احقاق حق مسلمانان میانمار انجام نمی‌دهند باید سازمان کنفرانس اسلامی از طریق نظامی فعال شود. شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

کرونا :

ضرورت تشکیل شاخه نظامی در سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار
برزگر کلشانی مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل شاخه نظامی در سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است درحالی‌که سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدامی برای احقاق حق مسلمانان میانمار انجام نمی‌دهند باید سازمان کنفرانس اسلامی از طریق نظامی فعال شود.

شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اخبار مربوط به جنایات دولت میانمار نسبت به مسلمانان این کشور به صورت ناقص منعکس می شود، گفت: البته برخی افراد فعالیت هایی در زمینه حقوق بشر داشتند که با این حال عمق فاجعه بیش از چیزی است که مطرح می شود و در واقع قتل عام علیه بشریت در حال رخ دادن است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سالیان سال است مسلمانان در میانمار محدود شده و از حق و حقوق اولیه خود محروم هستند، عنوان کرد: امروز به جایی رسیده ایم که خشونت علیه حیوانات به سرعت در فضای خبری غربی رسانه ای می شود اما همین خبرگزاری ها نسبت به قتل عام مسلمانان میانمار سکوت اختیار کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان های حامی حقوق بشر هیچ اقدامی درباره جنایات و نسل کشی های میانمار ندارند، یادآور شد: لازم است سازمان کنفرانس اسلامی در این زمینه فعال شده و از طریق سازمان ملل متحد حقوق مسلمانان میانمار را هرچه سریع تر پیگیری کند.

برزگر کلشانی در ادامه با تأکید بر اینکه برای حمایت از مسلمانان باید شاخه ای در سازمان کنفرانس اسلامی تحت عنوان نیروی ضربتی نظامی داشته باشیم، افزود: این نیروی ضربت باید برای مواقع دفاعی و نه حمله علیه بشریت باشد تا هیچ تهدیدی علیه کشورهای مسلمان رخ ندهد.

ایران با قدرت از سوریه در منطقه دفاع می‌کند/ برخی گروه‌های تروریستی به دنبال تغییر نام هستند
دنبال کنید

وی ضمن محکوم کردن جنایات میانمار و حمایت های پشت پرده کشورهای غربی و سکوت آنها، اظهار داشت: تفکر صهیونیستی را آمریکایی ها در میانمار نیز رواج داده اند و شاهد این هستیم که بوداییان بت پرست دست به اقداماتی این چنین و نسل کشی در میانمار می زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مادامی که غرب در برابر جنایات سکوت کرده میانمار به اقدامات ضدانسانی خود ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: جامعه هدف غرب جامعه مسلمانان هستند و از طرفی اسلام هراسی را رواج می دهد و از سوی دیگر باعث قتل عام آنها می شود لذا با این شیوه باید منتظر جنایات دیگر نیز علیه مسلمانان باشیم./

پایان پیام

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹

شهروز برزگر کلشانی

ضرورت تشکیل شاخه نظامی در سازمان کنفرانس اسلامی برای حمایت از مسلمانان میانمار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است درحالی‌که سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدامی برای احقاق حق مسلمانان میانمار انجام نمی‌دهند باید سازمان کنفرانس اسلامی از طریق نظامی فعال شود. http://media.icana.ir//Image/2016/11/201611100974990305_Thum.jpg£شهروز برزگر کلشانی£ ضرورت,تشکیل,شاخه,نظامی,در,سازمان,کنفرانس,اسلامی,برای,حمایت,از,مسلمانان,میانمار Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi