پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خادمی رفتنی است/برای دور بعد کاندیدا خواهم شد/آخرین درخواست زینل زاده دریافت مطالبات کارکنان شهرداری گچساران/اشتغال نتیجه سرمایه گذاری است

در نشست خبری اصحانه رسانه با تاجگردون چه گذشت؟ نماینده مردم گچساران و باشت مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز ، غلام رضا تاج گردون در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان های باشت و گچساران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در پاسخ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

کرونا :

خادمی رفتنی است/برای دور بعد کاندیدا خواهم شد/آخرین درخواست زینل زاده دریافت مطالبات کارکنان شهرداری گچساران/اشتغال نتیجه سرمایه گذاری است
خادمی رفتنی است/برای دور بعد کاندیدا خواهم شد/آخرین درخواست زینل زاده دریافت مطالبات کارکنان شهرداری گچساران/اشتغال نتیجه سرمایه گذاری است 3
در نشست خبری اصحانه رسانه با تاجگردون چه گذشت؟
نماینده مردم گچساران و باشت مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز ، غلام رضا تاج گردون در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان های باشت و گچساران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سید ضیا هاشمی وزیر علوم خواهد شد گفت: سید ضیا شایسته وزارت است. سیگنال های خوبی از مجلس به دولت برای سید ضیا ارسال شده است. سید ضیا هاشمی  قطعا از گزینه های اصلی وزارت است.

 

وی افزود:  اهل این نیستم که فعالیت هایم را رسانه ای کنم اتفاقا آقای روحانی نیز چندان این موضوع رسانه ای شدن را خوش نمی داند.

 

رئیس برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: سال ۸۸ در ستاد میرحسین بودم و سید ضیاء هاشمی نیز به مناظره ای در یاسوج آمد و دوستان ی که امروز از ایشان دفاع می کنند به من اعتراض می کردند  که چرا او را که صبغه اصولگرائی دارد به اینجا آمده است.سیدضیا اگر وزیر هم نشود آینده خوبی دارد.

 

 

تاجگردون در خصوص تغییر سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت:در خصوص استانداران دولت باید ارزیابی کند که یک استاندار چگونه است و آیا در دوره خدمتش موفق بوده یا نه.

 

وی افزود: طولانی ترین دوره استانداری در استان تاکنون مربوط به دکتر خادمی بود که زحمات خوبی کشیدند.

تاجگردون ادامه داد: جابجایی استاندار ها در دولت امری طبیعی است و استاندار فعلی در جای دیگری خدمت خواهد کرد. گزینه صددرصدی برای استانداری استان هنوز مشخص نیست.

میزان پیشرفت پروژه احداث بند خاکی کلاته ملای شهرستان دامغان رصد می شود
دنبال کنید

 

عملکرد زینل زاده را چگونه ارزیابی می کنید؟

از زینل زاده راضی بودم، به زینل زاده چند پیشنهاد داده ام ولی گویا فعلا خسته است. آخرین درخواست زینل زاده که دریافت مطالبات کارکنان شهرداری گچساران بود را در آخرین روز مدیریتشان که مبلغی حدود پنج میلیارد تومان بود را با وجود نارضایتی برخی از دوستان پرداخت کردم تا کارکنان شهرداری با خاطره خوش از زینل زاده خداحافظی کنند.

 

تاجگردون عنوان کرد: من پیگیر تایید ابلاغ مهندس مسعود ظفری شهردار گچساران نیستم ولی شورا  باید پیگیری کند، ظفری نیرویی جوان، تحصیل کرده و آشنا به مسایل شهری است.

 

آیا در دوره آتی کاندیدا خواهید شد؟
تاج گردون در پاسخ  گفت: چرا نشوم. اگر دلیلی منطقی بیاورید و اگر نیروی بهتری بیاید کاندیدا نمی شوم. من رای خوبی در باشت، بویراحمد و قشقائی داشته ام.

وی ادامه داد: با رعایت احترام به خواص، اولویت من مصالح عمومی است.در موضوع باباکلان چهار نفر بودند که فشار می آوردند که کلنگ زنی نشود. در موضوع زینل زاده شخصی از بویراحمدی ها، بیشترین بدگوئی ها را نسبت به زینل زاده می کرد که اگر نام او را بگویم در این شهر زندگی نمی کند.

تاجگردون گفت:حالا او شده مدافع بویراحمد وزینل زاده. بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شده و مردم آگاهند به همه مسائل.

 

 

در حادثه سرقت از طلا فروشی گچساران چرا اعضای شورای تامین برای ارام کردن زخمی که بر ذهن مردم شد اسعفا نکردند؟

 حادثه سرقت از طلا فروشی بسیار تلخ و نگران کننده بود .سریع ترین واکنش را من انجام دادم و بیشتر از خبرنگاران من برای این موضوع داغ کردم.

اختصاص اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان برای مرمت برج قابوس
دنبال کنید

وی افزود: در همه جای کشور این اتفاقات زیاد می افتد ولی برای گچساران این اتفاق بد بود.در شهرستان های باشت و گچساران نزاع های دسته جمعی را به حد صفر رساندیم.این حرکت در نوع خودش نگران کننده بود.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد:ما استانداردهای لازم را در بحث امنیت در کشور نداریم.شورای تامین اگر بخواهد استعفاء دهد دست خودش است و تنها در کشور ژاپن برای حادثه استعفا دادند.

 

تاجگردون گفت: رئیس بیمه مرکزی استعفا داد ولی کسی از این کار استقبال نکرد همچنین استانداردهای بعد از استعفا را هم نداریم.

 

چشم انداز شما از اشتغال برای جوانان باشت و گچساران چیست؟

 

در رابطه با اشتغال خیلی نیاید انتظار داشت و همه کشور در حا تلاش هستیم از ظرفیت های منطقه ای استفاده کنیم.باید مصالح کشور را مد نظر داشت و ۵۰۰-۶۰۰میارد سرمایه گذاری در کشور باید برای ۱ میلیون شغل ایجاد شود.

 

وی افزود: اشتغال نتیجه سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری نتیجه کار گروهی در کشور است.برای رفع بیکاری یک برنامه ۴ ساله در جامعه ارائه داده ایم.

 

تاجگردون گفت: جوانان نباید منتظر فرصت اشتغال در سیسیتم اداری باشند. ما باید ۱۲ هزار هکتار را به بهره برداری برسانیم  که من فکر می کنم ما  به ۱۰۰ درصد اهدافمان خواهیم رسید و تاکنون حدود ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ هکتار زمین آبرسانی شده است و در همین راستا فاز دوم باباکلان را گلنگ زدیم.

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi