سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنایات بوداییان میانمار از جنایات داعش بدتر بود/سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان نباید سکوت کنند

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام در خطبه دوم با توجه به نسل کشی مسلمانان در میانمار اظهار کرد: مسلمانان میانمار را به جرم مسلمان بودن می‌کشند و جنایاتی در حق این عزیزان صورت می گیرد که از جنایات داعش بدتر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام ظهر امروز در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36704
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

کرونا :

جنایات بوداییان میانمار از جنایات داعش بدتر بود/سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان نباید سکوت کنند
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام در خطبه دوم با توجه به نسل کشی مسلمانان در میانمار اظهار کرد: مسلمانان میانمار را به جرم مسلمان بودن می‌کشند و جنایاتی در حق این عزیزان صورت می گیرد که از جنایات داعش بدتر است.
جنایات بوداییان میانمار از جنایات داعش بدتر بود/سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان نباید سکوت کنند 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر بیان کرد:در ایام مبارکی قرار داریم که مبارک بودن این روزها با عید بزرگ غدیر مضاعف می‌شود .

 

وی افزود:غدیر در واقع یک فرهنگ است و پیوند ولایت و نبوت در این روز گره خورده است و ولایت امام علی علیه السلام اگر اعلان نمیشد، نبوت انبیا الهی فایده ای بر آن مترتب نبود.

امام جمعه چرام در خطبه دوم با توجه به نسل کشی مسلمانان در میانمار اظهار کرد: مسلمانان میانمار را به جرم مسلمان بودن می‌کشند و جنایاتی در حق این عزیزان صورت می گیرد که از جنایات داعش بدتر است.

 

افشار افزود: اما مدعیان آزادی و حقوق بشر در دنیا سکوت کرده اند و کوچ اجباری و آزار و نسل کشی مسلمانان میانمار روح هر انسان آزاده ای را متالم می سازد.

 

وی اضافه کرد: سازمان ملل مثل همیشه در برخورد با حقوق بشر استاندارد دوگانه دارد و با بی تفاوتی نظاره گراین کشتار عجیب مسلمانان است.

 

خطیب جمعه چرام عنوان کرد: بوداییان افراطی با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل با  بی حرمتی تمام حتی ،به پیران و خردسالان رحم نمی‌کنند.

 

افشار با بیان اینکه ۷۰سال از جنگ جهانی دوم میگذرد،گفت: هر ساله برای قربانیان ادعای هولوکاست در غرب مراسم یادبود می‌گیرند اما کشورهای غربی، دولت غرب گرای میانمار را حمایت می کنند و در این قضیه یک آه هم نگفتند.

در زمان حج، سعودی ها با وقاحت تمام در تلویزیون ظاهر شدند و علیه جمهوری اسلامی، حرف زدند/ روز بازگشت حجاج با سلامت، برای ما همچون یک روز عید است
دنبال کنید

 

وی در ادامه خاطرنسان کرد: آنچه نقل کرده اند رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی رژیم میانمار به شمار می‌آید و در قالب قراردادهای نظامی،سلاح در اختیار جلادان بودایی قرار می دهد.به حمایت از مسلمانان میانمارسازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان نباید سکوت کنند.

 

امام جمعه چرام افزود: کشورهای مسلمان در صورت همدلی می‌توانند فشارهای سیاسی و اقتصادی بر دولت میانمار بیاورند تا جلوی این نسل‌کشی و کوچ اجباری گرفته شود و همچنین تسکین آرامی بر دردهای همه مسلمانان جهان باشد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار چرام
امام جمعه چرام
سیاسیون
برجام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi