جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک سال نو و مزین شدن امسال با بهار فاطمی، نامگذاری سال ۹۶

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی است.

موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک سال نو و مزین شدن امسال با بهار فاطمی، نامگذاری سال ۹۶ توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را نشانه عمق دغدغه های ایشان نسبت به اوضاع اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم دانست.

وی افزود:حمایت از تولیدات داخلی در همه زمینه ها در مسیر تحقق عدالت اجتماعی است و باعث ایجاد اشتغال بیشتر و رونق اقتصادی در کشور می‌شود، البته باید تولیدکنندگان با افزایش کیفیت و کمیت زمینه تحقق این امر را فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، موفقیت در زمینه بهبهود اوضاع اقتصادی را نیازمنداشتغال و حمایت از تولید داخلی دانست و تاکید کرد: دستگاههای فرهنگی باید همگام با سایر نهادها و ادارات در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی نسبت به اقدامات و فعالیت های مهم اقتصادی در کشور نهایت تلاش خود را انجام دهند و با برگزاری کارگاهها و جشنواره های نمایشگاهی و آموزشی بسترهای لازم را مهیا کنند.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه تصریح کرد: مجموعه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی متشکل از روحانیون و مبلغین، هیئات مذهبی، مداحان و کانون های فرهنگی و تشکل های مردمی دیگر به‌عنوان بازوان اصلی تبلیغ در کشور، نقش بسیار مهمی در بستر سازی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی دارد و باید در این زمینه همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

رسانه ها نقش مهمی در مهندسی فرهنگی جامعه دارند
دنبال کنید

وی با اشاره به مهار بحران بیکاری و کاهش آسیب ها و انحرافات در کشور با استفاده از اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها باعث رونق اقتصادی نمی شود بلکه زمینه رشد و پیشرفت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، استقلال و خودکفایی را فراهم می‌کند، باعث پیشگیری و کاهش آسیب ها و انحرافات ناشی از بیکاری و مصرف گرایی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان از همه مسئولین و متولیان دستگاهها و نهادها و مردم خواست: با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر تمام سعی خود را برای حمایت از کالاهای ایرانی، تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان انجام دهند تا روز به روز شاهد پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی باشیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi