جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی چرام

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویر احمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در این دیدار از نزدیک با مشکلات و مسائل اداره تبلیغات اسلامی چرام آشنا و از زحمات و تلاش های انجام گرفته رئیس وکارکنان این اداره در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36357
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی چرام

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام دیدار کرد.

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی چرام 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویر احمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در این دیدار از نزدیک با مشکلات و مسائل اداره تبلیغات اسلامی چرام آشنا و از زحمات و تلاش های انجام گرفته رئیس وکارکنان این اداره در سال ۹۵قدردانی و گفت: امید است در سال جدید با بهره گیری از رهنمود های حکیمانه ی مقام عظمای ولایت بتوانیم در جهت شکوفائی هرچه بیشتر اقتصادی میهن اسلامی موفق باشیم.

وی درادامه از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی چرام خواست تا با تاسی از شعار سال ۹۶ مقام معظم رهبری نهایت تلاش و جدیت خود را در راستای تحقق این شعار،سیاست های نظام و به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به عرصه ظهور برسانند.

برازش ضمن بیان رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی نسل جوان بر ضرورت تبعیت بی چون و چرا از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و ترویج و تشریح ابعاد و زوایای آنها تاکید کرد.

در پایان عبدالله نعمتی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام به بیان گزارشی از وضعیت فرهنگی این شهرستان پرداخت و عملکرد این اداره را در موضوعات مختلف فرهنگی، تبلیغی و قرآنی تشریح کرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi