شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتکاف کآرخانه خودسازی و تربیت اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع معتکفین گفت: اعتکاف کآرخانه خودسازی و تربیت اسلامی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در زمینه فواید اعتکاف گفت: انسانی که روزانه با هزاران برنامه و نقشه های انحرافی و شیطانی مواجه است باید لحظه به لحظه به یاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36341
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

اعتکاف کآرخانه خودسازی و تربیت اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع معتکفین گفت: اعتکاف کآرخانه خودسازی و تربیت اسلامی است.

اعتکاف کآرخانه خودسازی و تربیت اسلامی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در زمینه فواید اعتکاف گفت: انسانی که روزانه با هزاران برنامه و نقشه های انحرافی و شیطانی مواجه است باید لحظه به لحظه به یاد خداباشد تا از شر این آسیب ها در امان باشد.

وی افزود: امروزه در جوامع اسلامی به برکت وجود دین مبین اسلام به‌عنوان چراغ هدایت بشری راه برای حرکت در صراط مستقیم و رسیدن به سعادت و نور واقعی حق مهیا است و این نیازمند اراده انسان و تقوای وی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه تاکید کرد: اعتکاف یکی از راههای حرکت در این صراط مستقیم است و کارخانه خودسازی و تربیت صحیح اسلامی است.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه خطاب به معتکفین تصریح کرد: دنیا و همه تعلقاتش زودگذر و فانی است و تا می توانید برای آخرتتان و سرای ابدی کار خوب کنید اعمال نیکو انجام دهید و از لحظه خروج از مسجد و در پایان اعتکاف خود را با نتایج و آثار این سه روز آراسته کنید.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi