شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

26 مسجد پذیرای معتکفین در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از اجرای سنت حسنه اعتکاف در ۲۶ مسجد این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،سید محمدحسینی طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: با همکاری روحانیون طرح استقرار و هجرت این شهرستان و تشریح آثار و برکات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36337
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

26 مسجد پذیرای معتکفین در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از اجرای سنت حسنه اعتکاف در ۲۶ مسجد این شهرستان خبر داد.

26 مسجد پذیرای معتکفین در شهرستان کهگیلویه 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،سید محمدحسینی طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: با همکاری روحانیون طرح استقرار و هجرت این شهرستان و تشریح آثار و برکات اعتکاف و ماه رجب خوشبختانه مردم این شهرستان در ۲۶ مسجد برای حضور در سنت حسنه اعتکاف اعلام آمادگی کردند.

وی استقبال کسانی که در سالهای گذشته در این مراسم ثبت‌نام کردند را ستود و افزود: به یقین می توان گفت تجربه معنوی کسب‌شده از سوی کسانی که در سال‌های گذشته در اعتکاف حضور داشتند آنها را دوباره به مساجد کشاند.

حسینی‌طلب با ابراز خرسندی از حضور جوانان در این مراسم افزود: اگر نسل جوان ما با معنویات انس بگیرد جامعه اصلاح خواهد شد و همه ما باید زمینه را برای حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در آیین‌های مذهبی و دینی فراهم کنیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi