جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آقاتهرانی:امام راحل، روح معنویت را درملت ایران بیدار کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ˈمرتضی آقا تهرانیˈ چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در جمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، افزود: امام راحل تربیت شده اسلام بود و قبل از آنکه به فکر دنیای ملت ایران باشد به فکر آخرت آنان بود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3633
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۴۹

کرونا :

آقاتهرانی:امام راحل، روح معنویت را درملت ایران بیدار کرد

آقاتهرانی:امام راحل، روح معنویت را درملت ایران بیدار کرد 4

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ˈمرتضی آقا تهرانیˈ چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در جمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، افزود: امام راحل تربیت شده اسلام بود و قبل از آنکه به فکر دنیای ملت ایران باشد به فکر آخرت آنان بود.

وی با بیان اینکه انبیای الهی نیر به فکر آخرت مردم بودند، گفت: راه امام و هدف ایشان برای خدا بود و خدا هم به ایشان و ملت ایران عزت داد به گونه ای که در آیین ارتحال ایشان حدود 10 میلیون نفر از مردم ایران شرکت داشتند.

حجت الاسلام آقا تهرانی اضافه کرد: نگاه امام راحل به ملت ایران نگاه روحانی و معنوی بود و در سایه این نگاه امام بود که ملت ایران نیز گوش به فرمان ایشان داد و انقلاب را به پیروزی رساندند و از آن دفاع نمودند.

وی همچنین بابیان اینکه جمهوری اسلامی باید هم به دنیا و هم به آخرت افراد توجه داشته باشد، تصریح کرد: اینکه برخی بگویند بهشت وآخرت مردم به ما ربطی ندارد، درست نیست.

این نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود نیز با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران، خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم این شبیخون فرهنگی دشمنان روح معنویت را از ملت و جوانان ما نگیرد.

در این آیین که توسط اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس و آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) و درمحل این امامزاده برگزار شد، حجت الاسلام طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی، امام جمعه گنبدکاووس، فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز برخی مسوولان و اقشار مختلف مردم گنبدکاووس حضور داشتند.

استاندار:قریب به یک میلیون گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اقامت داشته اند
دنبال کنید

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/226/536

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
آقاتهرانی:امام راحل، روح معنویت را درملت ایران بیدار کرد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi