جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رسیدگی و اهمیت به امر قرآنی از واجبات زندگی است

امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای عالی قرآنی گفت: رسیدگی و اهمیت به امر قرآنی از واجبات زندگی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای عالی قرانی گفت: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای عالی قرآنی گفت: رسیدگی و اهمیت به امر قرآنی از واجبات زندگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در جلسه شورای عالی قرانی گفت: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند و همچون مشعلی فروزان،انسان را از تاریکی های جهل و نادانی رهایی می بخشد و در سرای دیگر، او را محبوب حضرت پروردگار می نماید.

حجت‌الاسلام حجازی رسیدگی به امور قرانی را از واجبات زندگی دانست و افزود: ما در یک جامعه شیعی زندگی می‌کنیم و همه افتخار و راه سعادت و کمال مااهمیت به قرآن و بهره گیری از آموزه های قرآنی است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت:«خانه ای که در آن،قرآن خوانده می‌شود و از خدای عزّوجل، فراوان یاد می‌گردد،برکتش افزایش می یابد و فرشتگان در آن حضور پیدا می‌کنند و شیاطین از آن می گریزند، پس ما باید اهمیت و عمل به این کتاب آسمانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و از برکات آن در زندگی بهره های کافی و لازم را ببریم و بدین وسیله در مقابل دشمنان اسلام هم ایستادگی کنیم.

گفتنی است: جلسه شورای عالی قرآنی با هماهنگی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران، با حضور مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi