شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن عید مبعث در دهدشت گفت: بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جشن بزرگ عید مبعث رسول اکرم با عنوان «رحمه للعالمین» به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پارک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36314
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن عید مبعث در دهدشت گفت: بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جشن بزرگ عید مبعث رسول اکرم با عنوان «رحمه للعالمین» به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پارک شهید دستغیب دهدشت برگزار شد.
بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود 4
بعثت پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود 5

 

در این جشن که با استقبال گسترده مردم، هیئت‌های مذهبی و مسئولین شهرستان کهگیلویه همراه بود، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به آیه ۱ سوره اسراء به حوادث شب معراج پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: معراج پیامبر از آیات الهی بود که باید از حوادث آن درس آموخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبعث پیامبر اکرم سرآغاز تحول اجتماعی در جامعه بشری بود خاطر نشان کرد: در زمانی که بت‌پرستی، فساد، زنده به گور کردن دختران و رزایل اخلاقی سراسر عربستان را فرا گرفته بود پیامبر اکرم با مراکز فساد، قدرت و ثروت مبارزه کرد و قدرت واقعی را بر اساس تقوای الهی پایه گذاری کرد و تحولی را در جامعه بنیان نهاد که جهان را درنوردید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف از بعثت از بین بردن گمراهی و ضلالت بشر بوده افزود: خداوند متعال در قرآن کریم «آیه ۲ سوره جمعه» این هدف را تبیین کرده است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi