جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور حداکثری در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حضور حداکثری در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است که تاکنون در عرصه های مختلف انتخابات تحقق پیدا کرده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: مردم باید با ظرافت بالا و دقت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36302
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حضور حداکثری در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است که تاکنون در عرصه های مختلف انتخابات تحقق پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: مردم باید با ظرافت بالا و دقت کافی دنبال کاندیداهای اصلح باشند و برنامه های آنان را با هوشیاری و موشکافی دقیق رصد کنند.

وی افزود: دشمنان نظام، انقلاب و کشور در کمین این انتخابات نشسته اند و هر لحظه با طراحی و ارائه برنامه های از پیش تعیین شده دنبال ناامیدی و دلسرد کردن مردم از این رخداد عظیم هستند، این در حالی است که مردم عزیز کشور ما به خوبی آنها را می شناسند و تاکنون با خلق حماسه های متعدد در عرصه های مختلف انقلاب آنها و نقشهای پلیدشان را ناکام کرده اند.

حجت‌الاسلام برازش حضور حداکثری در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی خواند و افزود: این حضور تا کنون در عرصه های مختلف انتخابات تحقق پیدا کرده است و میزان پایبندی مردم به ولایت فقیه، نظام و انقلاب و اقتدار جمهوری اسلامی را در انظار جهانیان نمایش داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه تاکید کرد: برای انتخاب کاندید اصلح باید به بیانات و منویات مقام معظم رهبری مراجعه کنیم و با کشف معیارهای معرفی شده از طرف ایشان با نهایت دقت و مطالعه کافی سرنوشت آینده کشور را تعیین کنیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi