پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اعزام 800 مبلّغ دینی به نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۸۰۰ مبلّغ و مبلّغه در ماه مبارک رمضان به تمام نقاط استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: ۸۰۰ مبلّغ دینی بومی و غیربومی به مناسبت ماه رمضان توسط این اداره کل به شهرها و روستاهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36298
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۸۰۰ مبلّغ و مبلّغه در ماه مبارک رمضان به تمام نقاط استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: ۸۰۰ مبلّغ دینی بومی و غیربومی به مناسبت ماه رمضان توسط این اداره کل به شهرها و روستاهای استان اعزام شدند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمددر همایش طلایه داران تبلیغ در یاسوج اظهار داشت: از این تعداد مبلّغ دینی ۷۰ نفر جزء طرح مستقر و ۱۰۰ نفر نیز جزء طرح هجرت هستند و اکثر این مبلّغان از قم، تهران و اصفهان به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی افزود: مبلّغان دینی اعزامی به روستاها وشهرهای استان به مناسبت ماه رمضان اقدام به تبیین احکام شرعی و معارف اسلامی و پاسخ به شبهات دینی مردم می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، پیشگیری، کنترل و رفع آسیب ها و انحرافات اجتماعی را از اولویت های مهم و اصلی مبلّغان امسال اعلام کرد و تصریح کرد: روحانیون عزیز می توانند با استفاده از آیات و روایات و منابع دینی مردم به خصوص را از عواقب زیان بار و مهلک این آسیب ها در جامعه آگاه کنند.

حجت‌الاسلام برازش بیان کرد: در ماه رمضان سال جاری طرح تفسیر قرآن کریم نیز توسط چهار روحانی برجسته و شاخص کشوری در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: ماه رمضان سال گذشته ۷۰۰ مبلّغ دینی بومی و غیربومی به روستاها و شهرهای استان اعزام شدند. کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر ۷۱۳ هزار نفر دارای ۱۷ شهر و یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است.

اجرای سامانه نظام جامع اطلاعاتی سدی دربرابر فرار لژنشینان جامعه از تور مالیاتی
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi