سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مساجد بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی و اسلامی هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: مساجد بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی و اسلامی هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سادات رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون فعالسازی و اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد اذعان داشت:مساجد بهترین مکان برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36288
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: مساجد بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی و اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سادات رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون فعالسازی و اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد اذعان داشت:مساجد بهترین مکان برای تولید تفکرات دینی و اسلامی هستند که باید با فعال سازی آنها به این امر مهم پرداخته شود.

وی حمایت مالی از مساجد را امری ضروری دانست و گفت:مساجد در دین مبین اسلام دارای جایگاه ارزشمندی بوده و باید با انجام برنامه ریزی دقیق در راستای فعال سازی و اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر تقویت شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد با اشاره به رسالت خطیر هیئت امناء مساجد متذکر شد:همکاری هیئت امناء با مردم و مسئولین می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی مساجد را پایگاه مناسبی برای تدریس و تعلیم قرآن،برطرف کردن مسائل و شبهه‌های دینی و مقابله با هجمه‌های فر‌هنگی دشمن اعلام کرد و گفت:فعالسازی و ساماندهی مساجد زمینه افزایش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و مقابله با جنگ نرم دشمن را فراهم می‌کند.

سادات در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در مساجد اظهار داشت:بستر سازی برای حضور نسل جوان در مساجد و تقویت روحیه فعالیتهای دینی آنها از مهمترین رویکردهای فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی است که با همکاری هیئت امناء مساجد و ائمه جماعات محقق می‌شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد:با سازماندهی و حمایت از انجمن های اسلامی مساجد و هیئت امنا و در کنار روحانیون و ائمه جماعات به بهترین شکل ممکن می توان به اهداف و ارزشهای مکتب اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی دست یافت.

استاندار در گردهمایی فرمانداران استان: بهترین مبلغ دولت، کار و عملکرد آن است
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi