جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن آرزوی قبولی برای طاعات و عبادات همه مسلمانان گفت: در ماه ضیافت الهی درهای توبه، رحمت و برکت برای انسان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است.

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن آرزوی قبولی برای طاعات و عبادات همه مسلمانان گفت: در ماه ضیافت الهی درهای توبه، رحمت و برکت برای انسان باز است و باید از این فرصت ها برای استغفار و بازگشت به سوی خدا نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به ماه رمضان به‌عنوان مکتب تمدن ساز و بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی تاکید کرد: ریاضت کشیدن برای تهذیب نفس و توجه به باطن باعث خودسازی، رشد فضائل اخلاقی و نهایتا تحول درونی می‌شود، انسان را در مسیر صحیح زندگی و الگو برداری از سبک زندگی ائمه قرار می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان ماه سرنوشت ساز برای دست یابی انسان به سعادت دنیوی و اخروی است اظهار داشت: ما باید در این ماه پرفیض و برکت هرچه می توانیم ضمن قرائت قرآن در معانی و مفاهیم بلند قرآن کریم تدبّر و تعمق داشته باشیم تا بدینوسیله دل و جان خود را از گناهان، زنگارها و ناملایمات پاک و کنیم و رستگار شویم.

وی تقویت اراده و انگیزه را از مهم ترین آثار روزه دانست و تاکید کرد: همین خویشتن داری و کنترل رفتارهای روزمره سبب تقویت اراده و انگیزه و اصلاح رفتار و کردار انسان می‌شود و بر سایر رفتارهای خود و دیگران نیز مؤثر است و جامعه را به سمت آرامش روحی و روانی سوق می دهد.

گنگره ملی امامزاده بی بی حکیمه برای استان و بخصوص شهرستان گچساران بسیار هائز اهمیت باشد
دنبال کنید

حجت‌الاسلام برازش در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه تأثیر روزه بر سلامتی جسم نیز افزود: مدیریت و برنامه ریزی عادات غذایی در این ماه عزیز باعث رهایی از انواع بیماریها، سلامت جسمانی و بازگشت تعادل به بدن می‌شود و بهره وری بسیاری در زمینه اقتصادی، فرهنگی و معنوی به دنبال دارد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi