پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تقدیرمدیرکل اجتماعی،فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان

مدیرکل اجتماعی،فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ازمدیر کل تبلیغات اسلامی استان در راستای ارتقاءصیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ عفاف و حجاب تقدیرکرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،سیدعلی فتح میرمحمدی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی و فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از حجت‌الاسلام حمید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36280
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

تقدیرمدیرکل اجتماعی،فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان

مدیرکل اجتماعی،فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ازمدیر کل تبلیغات اسلامی استان در راستای ارتقاءصیانت از حقوق شهروندی و فرهنگ عفاف و حجاب تقدیرکرد.

تقدیرمدیرکل اجتماعی،فرهنگی و معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،سیدعلی فتح میرمحمدی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی و فتاح محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اهداء لوح سپاس، به خاطر اقدامات ارزشمندی در جهت ارتقای صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر و تشکرکرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: باصلوات برمحمد و آل محمد (ص) بی شک اهتمام و مشارکت فعال جنابعالی در راستای ارتقاء صیانت از حریم حقوق شهروندی که ثمره تلاش و مجاهدت برای پیشرفت نظام جمهوری ایران است در سایه عنایت حق تعالی محقق خواهد شد و کسانیکه در این راه و با انگیزه خدمت به مردم گام برداشته اند در پیشگاه الهی مأجور و جز خادمین ملت خواهند بود. بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اقدامات جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت با توجه به بازرسی بعمل آمده از دستگاههای اجرایی استان در سال ۹۵ عنوان دستگاه برتر در حوزه حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کسب نموده اید.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi