سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام بامددجویان کمیته امداد این شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام با مددجویان کمیته امداد این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه شهرستان چرام از ۲خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در روستای محروم شهرک دیدار کرد. وی در ادامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام بامددجویان کمیته امداد این شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام با مددجویان کمیته امداد این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام بامددجویان کمیته امداد این شهرستان 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه شهرستان چرام از ۲خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در روستای محروم شهرک دیدار کرد.

وی در ادامه افزود: با نهادینه کردن فرهنگ یاری و کمک به نیازمندان می‌توان عدالت را در جامعه گسترش داد و از بسیاری مشکلات اجتماعی و فرهنگی پیشگیری کرد.

نعمتی پور خاطر نشان کرد:کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره به قشر محروم توجه ویژه دارد و از طریق ارائه تسهیلات به این خانواده ها کمک می‏ کند تا بتواند بسترهای لازم را برای خودکفایی و توانمند سازی آنان فراهم سازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در پایان تصریح کرد: مفتاح الجنه طرحی است که در قالب آن مسئولین از خانواده های نیازمند و محروم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بازدید و با مشکلات آنها آشنا می شوند.

گفتنی است: کریمی رئیس کمیته امداد شهرستان چرام وحجت‌الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام از دیگر کسانی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi