پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توزیع 10هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه استانی «دنا» از توزیع ۱۰ هزار جلد قرآن کریم در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدبا اعلام این خبر افزود: این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36276
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

توزیع 10هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه استانی «دنا» از توزیع ۱۰ هزار جلد قرآن کریم در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

توزیع 10هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدبا اعلام این خبر افزود: این تعداد قرآن کریم برای اولین بار از ظرفیت خیّرین قرآنی تحت عنوان «طرح نور باران» چاپ و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و نظام ما بر پایه قرآن کریم بنا شده است افزود: هر روزه مراجعان زیادی که بیشتر آنها از قشر محروم بودند به تبلیغات اسلامی در سراسر استان مراجعه و درخواست قرآن داشتند و خوشبختانه این مشکل رفع شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت ۶۰۰ خانه قرآن در استان افزود: امیدواریم با نهضت قرآنی که این تشکل‌ها دارند جامعه ما قرآنی شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi