جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فعالیت سفیران جهادی تبلیغ در کشور نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت سفیران جهادی تبلیغ در کشور نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تقدیر فراوان از مجموعه فعالیت های روحانیون اعزامی در ماه مبارک رمضان گفت: جایگاه خوب و ایده آل روحانیون در بین مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36275
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت سفیران جهادی تبلیغ در کشور نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن تقدیر فراوان از مجموعه فعالیت های روحانیون اعزامی در ماه مبارک رمضان گفت: جایگاه خوب و ایده آل روحانیون در بین مردم و فعالیت این سفیران جهادی در کشور نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و با مدیریت وبرنامه ریزی گسترده و مناسب می توان از این ظرفیت ها و استعدادها در پیشگیری از انحرافات و آسیب های موجود در جامعه بهره برد.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی همه ما باید با تحمل همه مشکلات، برای ارتقاء فرهنگ جامعه تلاش کنیم و از ناملایمات و سختی ها عبورکنیم و با از بین بردن موانع پیشرفت فرهنگ ناب اسلامی به فکر حفظ ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: شبکه های مجازی و ابزارهای نوین ارتباطی ظرفیتی است که امروز به‌عنوان امر لاینفک زندگی افراد تبدیل شده و باید از این فضابرای بحث پیرامون برنامه‌های ارتقایی و پیشگیری بهره گرفته شود و با استفاده از این عرصه ها در جهت آموزش، روشنگری و آگاه کردن نسل نوجوان و جوان از عواقب آسیب ها و راهکارهای کنترل و پیشگیری گام های اساسی بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه تاکید کرد: باتوجه به تبلیغ چهره به چهره و نفوذ محتواهای فرهنگی مجموعه شبکه تبلیغی به خوبی می توانند به‌عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با تهدیدات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشند و با تدوین برنامه های اساسی و اولویت بخشی به ارزش های دینی و الهی جامعه را به سمت کمرنگ کردن آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت اخلاقی سوق دهند.

سفر استاندار کهگیلویه و بویر احمد / از بی مهری تا بی پایی
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi