جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی سریعتر دست به کار شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به شدت در حال گسترش است و این موضوع هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی سریعتر دست به کار شوند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به توسعه فضای مجازی و افزایش شبکه های اجتماعی تصریح کرد:این فضا به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36273
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی سریعتر دست به کار شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به شدت در حال گسترش است و این موضوع هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی سریعتر دست به کار شوند.

فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی سریعتر دست به کار شوند 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به توسعه فضای مجازی و افزایش شبکه های اجتماعی تصریح کرد:این فضا به شدت در حال گسترش است به گونه ای که کودکان نیز روزبه روز اوقات بیشتری را در این وادی می گذانند و بادستورات سلبی و ایجابی نمی توان این فضا را آنطور که شایسته است مدیریت کرد، این فضای گسترده هم فرصت است و هم تهدید، نخبگان فرهنگی و اجتماعی باید هرچه سریعتر دست به کار شوند و به صورت عمیق و ظریف آن را مدیریت کنند.

وی افزود: برای محتوابخشی به فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی باید اقدامات ریشه دار و گسترده ای توسط روانشناسان و متخصصان دینی و فرهنگی انجام شود و راه نفوذ برنامه های مخرّب و ناامن بسته شود.

حجت‌الاسلام برازش اظهار داشت: اگر این فضاها توسط دلسوزان جامعه تغذیه نشود و همینطور برنامه های منفی و انحرافی دامنه دار در بین نسل ها گسترش یابد تهدید بسیار جدی است و در ادامه این مسیر هدایت و آگاهی بخشی مثمر ثمر واقع نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه از دانشگاهیان و حوزه های علمیه خواست تا در این زمینه به صورت جدی وارد عرصه شوند و این فضاها را به فرصت و محیطهای امن، علمی و فرهنگی تبدیل کنند و با آموزش های لازم و ضروری و با ارائه راهکارهای مناسب آن را هدایت کنند.

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز بانو رضاقلی زاده
دنبال کنید

وی در پایان تاکید کرد: امید است همه کاربران عزیز از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنند و با ایجاد پایگاههایی ارزشمند و در شأن خود در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی از این فضا بهره مند شوند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi